نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

هیلی استاینفلد از علاقه به ایفای نقش شخصیت بت گرل می‌گوید

هیلی استاینفلد، بازیگر فیلم آوازخوان حرفه‌ای 3 (Pitch Perfect 3) در گفتگوی جدید خود، علاقه‌اش به بازی در نقش شخصیت اصلی فیلم اختصاصی بت گرل (Batgirl) را ابراز کرد.

تا آنجایی که از طریق گزارش‌های منتشر شده خبردار شده‌ایم، اگر مدت زمان این بی‌خبری به یک سال یا بیشتر نرسیده باشد، احتمالا چند ماهی است که از معرفی رسمی پروژه تولید یکی از جدیدترین آثار کمپانی برادران وارنر یعنی فیلم Batgirl (بت گرل) می‌گذرد، اما مرحله انتخاب تیم بازیگری این اثر اختصاصی و ابرقهرمانی جاس ویدون هنوز به طور رسمی آغاز نشده است. شاید به این خاطر باشد که این پروژه فعلا در مرحله فیلمنامه نویسی خود به سر می‌برد و به نسبت برای آغاز مرحله انتخاب بازیگران کمی زود است. اما با این حال، موضوع آغاز نشدن مرحله انتخاب بازیگران باعث نمی‌شود که هنرمندان جوان و بااستعداد با ابراز علاقه خود درباره ایفای این نقش قهرمانی، مقابله کنند و آن را اعلام نکنند. چندی پیش باخبر شدیم که لیستی از بازیگران احتمالی‌ای که ممکن است نقش باربارا گوردون را ایفا کنند، فاش شده است. حال یکی از بازیگران جوان دیگر به‌تازگی و در طی مصاحبه‌ای، علاقه خود به این نقش را ابراز کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، هیلی استاینفلد، بازیگر فیلم Pitch Perfect 3 (آوازخوان حرفه‌ای 3) و همچنین اثر مورد انتظار سال ۲۰۱۸ یعنی فیلم Bumblebee (بامبلبی) هم علاقه خود را به این نقش ابراز کرده است. این بازیگر جوان و نامزد جایزه اسکار در طی مراسم کنفرانس خبری جهانی‌ای که برای اثر مورد انتظارش یعنی فیلم آوازخوان حرفه‌ای 3 (هفته آینده روی پرده نقره‌ای سینماها اکران خواهد شد) ترتیب داده شده بود، با گزارشگر منبع خبری MTV International وارد مصاحبه شد. این گزارشگر در مصاحبه خود از هیلی استاینفلد درباره علایقش به نقش‌های مختلف ابرقهرمانی پرسید و اینکه آیا تا به حال نقش اینچنینی را در ذهن خود در نظر داشته یا خیر. هیلی استاینفلد در ابتدا از پاسخ به این سوال طفره رفت و جواب درستی به گزارشگر نداد، اما درست بعد از اینکه مصاحبه‌کننده نظر شخصی‌اش را گفت و اعلام کرد که استاینفلد توانایی این را دارد که یک باربارا گوردون خیلی خوب را بسازد و روی پرده سینما ببرد، جو مصاحبه کمی تغییر کرد. این بازیگر جوان بعد از شنیدن این حرف از جانب مصاحبه‌کننده با لبخند خیلی بزرگ و حالتی خجالتی اینگونه پاسخ داد:

واقعا ممنونم! من قرار نیست به کسی دروغ بگویم، اما چیزی که شما مطرح کردید درست همان موردی بود که من در ذهن خود در نظر داشتم. اما... راستش را بخواهید... نمی‌دانم باید چه بگویم. اگر فرصتی پیش بیاید واقعا دوست دارم این نقش را ایفا کنم.

از طرف دیگر هم ربل ویلسون که با هیلی استاینفلد در فیلم آوازخوان حرفه‌ای 3 هم‌بازی بوده است هم علاقه خود را نسبت به ایفای نقش یک شخصیت ابرقهرمانی خوب در اینگونه ژانرها ابراز کرده است. او در طی مصاحبه خود عنوان کرد که ترجیح می‌دهد نقش ابرقهرمانی را بازی کند که با وضعیت فیزیکی و توان بدنی‌اش همخوانی داشته باشد و بتواند استعدادهای طنزش را روی آن هم پیاده کند. او همچنین در این مصاحبه عنوان کرد که خیلی از طرفداران او بارها اعلام کردند که ایفای نقش شخصیت فیث هربرت (Faith Herbert) ملقب به زفر (Zephyr) با شخصیت خود او همخوانی خیلی زیادی دارد. در نهایت هم ربل ویلسون اعلام کرد که دوست دارد نقش شخصیتی را ایفا کند که خیلی بزن‌بهادر باشد و بتواند حساب دشمن‌های خود را به‌تنهایی برسد.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده