نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۱

احتمال حضور اسکار آیزاک در انیمیشن The Addams Family

طبق شایعات منتشر شده، اسکار آیزاک احتمالا صداپیشگی شخصیت گومز را در انیمیشن The Addams Family بر عهده خواهد داشت.

از ماه گذشته، ساخت و تولید ریبوت انیمیشن سینمایی خانواده آدامز (The Addams Family) در کمپانی Cinesite Studios که در شهر ونکوور کانادا قرار دارد، رسما آغاز شده است. کارگردانی این انیمیشن بر عهده کنراد ورنن، کارگردان انیمیشن Shrek 2 (شرک ۲)، انیمیشن Monsters vs. Aliens (هیولاها علیه بیگانگان) و انیمیشن Sausage Party (سوسیس پارتی)، خواهد بود. علاوه بر کارگردانی، او به‌عنوان تهیه کننده اجرایی نیز در این انیمیشن حضور دارد. کار نوشتن فیلمنامه انیمیشن The Addams Family بر عهده پاملا پتلر، نویسنده انیمیشن‌هایی چون خانه هیولا (Monster House)، عروس مرده (Corpse Bride) و 9، بوده و ورنن در کار نوشتن فیلمنامه این انیمیشن به پتلر کمک کرده است.

با این حال، تاکنون حضور هیچ بازیگری برای صداپیشگی شخصیت‌های انیمیشن The Addams Family تایید و اعلام نشده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که قرار است شاهد حضور یک بازیگر مطرح و برجسته به‌عنوان صداپیشه در این انیمیشن سینمایی باشیم. طبق خبری که وب‌سایت ترکینگ برد منتشر کرده، اسکار آیزاک در حال مذاکره با کمپانی MGM برای حضور در انیمیشن The Addams Family است. با وجود اینکه قرارداد همکاری هنوز رسما امضا نشده، اما این وب‌سایت اضافه کرد که آیزاک در آستانه توافق با این کمپانی است و در صورت توافق و امضای قرارداد همکاری، او قرار است صداپیشگی شخصیت گومز آدامز را در این انیمیشن بر عهده داشته باشد. 

Oscar Isaac

با این حال، هنوز اطلاعاتی از دیگر گزینه‌های مدنظر کمپانی MGM برای دیگر شخصیت‌ها و اعضای خانواده آدامز در انیمیشن The Addams Family منتشر نشده است. در سال ۱۹۳۸، مجموعه The Addams Family برای اولین‌بار به‌صورت یک مجموعه کاریکاتور در روزنامه نیویورکر معرفی شدند. چارلز آدامز خالق این مجموعه بود که انتشار این مجموعه کاریکاتور تا سال ۱۹۸۸ و مرگ خالق آن، ادامه داشت. علاوه بر این، سریال The Addams Family طی سال‌های ۱۹۶۴ تا ۱۹۶۶ به روی آنتن رفت و در سال ۱۹۹۱، فیلم The Addams Family منتشر شد. همچنین طی سال‌های ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۳، سریال انیمیشنی این مجموعه از شبکه ABC پخش شد.

فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای)، جدیدترین فیلم آیزاک است که اکران آن از روز جمعه هفته گذشته آغاز شده است. میراث بورن (The Bourne Legacy)، درون لوین دیویس (Inside Llewyn Davis)، اکس‌مشینا (Ex Machina) و مردان ایکس: آپوکالیپس (X-Men: Apocalypse)، دیگر فیلم‌هایی هستند که آیزاک در آن حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. فیلم Annihilation (نابودی)، فیلم بعدی آیزاک خواهد بود که قرار است در تاریخ ۲۳ فوریه ۲۰۱۸ (۴ اسفند ۱۳۹۶) اکران شود.

انیمیشن The Addams Family قرار است در تاریخ ۱۱ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۹ مهر ۱۳۹۸) به‌روی پرده‌های سینما برود.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده