نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱

استودیو سازنده Deus Ex به توسعه بازی‌های تک نفره ادامه خواهد داد

مدیرعامل استودیو ایداس مونترال اعلام کرده که بیانیه اخیر آن‌ها مبنی بر تمرکز روی ویژگی‌های آنلاین بازی‌ها، به معنی کناره‌گیری‌شان از ساخت بازی تک ‌نفره نیست.

چندی پیش دیوید آنفونسی، مدیرعامل استودیو ایداس مونترال که سازنده بازی‌هایی چون سری Deus Ex به شمار می‌رود، بیانیه‌ای در مورد برنامه‌های استودیو برای آینده منتشر کرد که در آن، به تمرکز این استودیو روی جنبه‌های آنلاین بازی‌ها اشاره شده بود. متن این بیانیه به شرح زیر است:

هدف ما در ایداس مونترال توسعه دادن بازی‌های خلاقانه و جذاب برای مخاطبین است. در همین راستا از این پس بیش‌تر روی جنبه‌های آنلاین بازی‌ها تمرکز خواهیم کرد تا بتوانیم محتوایی در اختیار طرفداران قرار دهیم که جذاب و تاثیرگذار باشد.

به لطف جذابیت بالای تجربه‌های تعاملی آنلاین، مجموعه بازی‌های ما این شانس را خواهند داشت تا هم در زمان حال و هم برای بازه‌ای طولانی‌مدت جذاب باشند. برای رسیدن به چنین اهدافی، ما تیم‌ها و ابزار مختلفی را در نظر گرفته‌ایم و امیدواریم که شما هم از ما حمایت کنید.

اما این بیانیه آنفونسی خیلی هم مورد استقبال همه گیمر‌ها قرار نگرفت؛ به طوری که برخی افراد با اشتباه خواندن این تصمیم، تمرکز استودیو روی تجربه‌های آنلاین را پایانی بر بازی‌های تک‌نفره آفلاین و داستانی این استودیو دانستند. با این حال آنفونسی اخیرا در پاسخ به یکی از همین کاربران در توییتر، اعلام کرد که Eidos به هیج وجه قصد ندارد بازی‌های تک‌نفره را فراموش یا تغییری در روند برنامه‌هایش اعمال کند. چکیده‌ای از پاسخ‌های وی به کاربران در توییتر به شرح زیر است:

ما هرگز نگفتیم که ساخت بازی‌های تک‌نفره داستانی را کنار خواهیم گذاشت. در واقع ما چنین بازی‌هایی را شدیدا دوست داریم. من نگرانی طرفداران را درک می‌کنم، اما مطمئن باشید که ما هرگز مسیری را که باعث شده ایداس مونترال به جایگاه فعلی برسد فراموش نخواهیم کرد. همچنین اگر طرفدار بازی‌های داستانی تک‌نفره هستید، منتظر بمانید؛ چرا که خبر‌های خوبی برای‌تان داریم!

نظر شما در مورد صحبت‌های مدیرعامل ایداس مونترال چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده