// یکشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۰

بازی Mini Metro به همراه تیزری برای کنسول نینتندو سوییچ معرفی شد

بازی Mini Metro در سبک شبیه‌سازی زیر بنای متروی شهری که در حال حاضر برای پلتفرم‌های پی‌سی، اندروید و iOS در دسترس قرار دارد، برای کنسول نینتندو سوییچ نیز معرفی شد.

استودیوی مستقل دایناسور پولو کلاب (Dinosaur Polo Club)‌ با انتشار تیزر جدیدی، انتشار بازی Mini Metro را برای کنسول نینتندو سوییچ تایید کرد. این بازی در سبک شبیه‌سازی زیر بنای متروی شهری است و در حال حاضر در دسترس کاربران پلتفرم‌های پی سی، اندروید و iOS قرار دارد.

اگر با سبک بازی Mini Metro آشنایی ندارید، بد نیست بدانید که در این بازی، شما وظیفه‌ی طراحی، مدیریت و سازماندهی خطوط مترو در شهرهای مختلف از جمله پاریس، لندن، نیویورک، برلین و دیگر شهرهای بزرگ دنیا را بر عهده دارید که باید با توجه به تقاضای هر ایستگاه، خطوط میان ایستگاه‌ها را برقرار کنید. هرچند در ابتدا تنها شاهد حضور چند ایستگاه کوچک با مراجعین کم هستیم، اما به محض گذشت از اولین هفته‌های آغاز به کار مترو، تقاضا برای ورود به ایستگاه‌های مختلف افزایش می‌یابد. این همان جایی است که باید قدرت مدیریت و پیش‌بینی خود را برای افزایش و استقرار لوکوموتیوها، واگن‌های برقی یا کابین‌های بیشتر نشان دهید. بازی Mini Metro دارای حالت بی پایان و به صورت امتیاز-محور است و امتیازات بازیکنان در سراسر جهان به روی جدول رده بندی این بازی قرار می‌گیرد. برای آشنایی بیشتر با سبک و دنیای بازی Mini Metro می‌توانید معرفی نسخه موبایل این بازی را مطالعه کنید

Mini Metro Nintendo switch

با توجه به تیزر منتشر شده، اطلاعات بیشتری در مورد استفاده بازی Mini Metro از قابلیت‌ها و مزیت‌های کنسول نینتندو سوییچ اعلام نشده است. علاوه بر این، استودیو دایناسور پولو کلاب هنوز تاریخ رسمی عرضه نسخه نینتندو سوییچ را منتشر نکرده است؛ بنابراین باید منتظر خبرهای تکمیلی نسخه نینتندو سوییچ بازی Mini Metro باشیم. 

در پایان می‌توانید تیزر معرفی بازی Mini Metro برای کنسول نینتندو سوییچ را تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده