// دوشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

بازی Guns, Gore & Cannoli به‌زودی برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود

استودیو Crazy Monkey اعلام کرد که اثر دوبعدی و شوتر خود یعنی Guns, Gore & Cannoli به‌زودی برای نینتندو سوییچ پورت می‌شود.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو کریزی مانکی (Crazy Monkey) اعلام کرد که بازی Guns, Gore & Cannoli که در سبک اکشن، شوتر و کلاسیک طراحی شده است برای نینتندو سوییچ توسعه پیدا می‌کند و در تعطیلات سال نو میلادی در دسترس کاربران این کنسول قرار می‌گیرد.

وقایع این بازی شوتر دوبعدی و ساید‌اسکرولینگ در دنیای Roaring Twentie رخ می‌دهد و در آن شما در جایگاه گانگستری به نام Vinnie Cannoli حضور پیدا می‌کنید که قصد دارد به دنبال دوست گمشده خود برود. مافیا‌ها و پلیس‌ها تنها کسانی نیستند که قصد دارند شما را از رسیدن به هدف تان باز دارند بلکه در این راه با زامبی‌ها نیز روبرو می‌شوید. از دیگر ویژگی‌های این بازی می‌توان به حالت‌ Versus اشاره کرد که کاربران می‌توانند با دوستان خود در ۷ محیط مختلف به رقابت بپردازند.

بازی Guns, Gore & Cannoli به کاربران اجازه می‌دهد که به واسطه حالت لوکال و همکاری چند نفره (Co-op) تا چهار نفر به طور همزمان به تجربه بازی بپردازند و از میان ۱۳ اسکین مختلف،‌ ظاهر کاراکتر خود را انتخاب کنند. ویژگی‌های نسخه سوییچ این بازی به کاربران اجازه می‌دهد که به واسطه جوی‌کان‌های آن یک تجربه چندنفره لوکال از این بازی داشته باشند. در آن سو سازندگان اعلام کردند که در حال حاضر برای نسخه دوم این بازی یعنی Guns, Gore & Cannoli 2 برنامه‌ریزی کرده‌اند و در آینده از جزئیات آن اطلاعاتی منتشر می‌کنند.

بازی Guns, Gore & Cannoli در آوریل ۲۰۱۵ از طریق استیم برای پی سی منتشر شد. پس از آن در ماه سپتامبر این بازی توانست به کنسول ایکس‌ باکس وان راه پیدا کند و در انتهای سال ۲۰۱۵ نیز برای پلی‌ استیشن 4 پورت شد. برای اطلاع بیشتر از این بازی می‌توانید به صفحه استیم آن مراجعه کنید.

بازی Guns, Gore & Cannoli در تاریخ ۳۰ آذر ماه (۲۱ دسامبر)‌ برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. برای آشنایی با محیط و گیم‌ پلی بازی در ادامه می‌توانید تریلر آن را که پیش‌تر منتشر شده است، تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده