نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۹

علاقه مایکل چکلیس به بازی دوباره در نقش تینگ در ریبوت جدید فیلم Fantastic Four

مایکل چکلیس اعلام کرد که دوست دارد بار دیگر نقش شخصیت تینگ را در ریبوت جدید فیلم Fantastic Four در دنیای سینمایی مارول بازی کند.

سرانجام پنج‌شنبه هفته گذشته، کمپانی والت دیزنی رسما بخش فیلمسازی و تلویزیونی کمپانی فاکس قرن بیستم را از کمپانی فاکس قرن 21 خریداری کرد. ارزش این قرارداد ۵۲ میلیارد دلار اعلام شده است و حال کمپانی مارول استودیو می‌تواند از دو مجموعه بسیار محبوب افراد ایکس (X-Men) و چهار شگفت انگیز (Fantastic Four) در دنیای سینمایی مارول استفاده کند. بسیاری از طرفداران بی‌صبرانه منتظر اولین حضور شخصیت‌های این دو مجموعه در این دنیای سینمایی و کراس‌آور با شخصیت‌های مجموعه انتقام جویان (Avengers) هستند. با این حال، کوین فایگی، رئیس مارول استودیو هنوز واکنش رسمی به این خبر نداشته‌ و ظاهرا او به‌همراه اتاق نویسندگان و ایده‌پردازان این کمپانی، در حال برنامه‌ریزی آینده دنیای سینمایی مارول هستند تا زمینه را برای حضور این دو مجموعه در این دنیای سینمایی فراهم کنند.

Michael Chiklis

با این حال، بسیاری در انتظار ساخت اولین فیلم مجموعه چهار شگفت‌انگیز هستند که سال‌ها است که حق ساخت و انتشار آن در اختیار کمپانی فاکس قرن بیستم بوده و اعتقاد دارند که این مجموعه هیچگاه به حق خود در سینما دست پیدا نکرده است. اولین فیلم Fantastic Four در سال ۲۰۰۵ با بازی ایوان گریفید در نقش رید ریچاردز (آقای شگفت‌انگیز)، جسیکا آلبا در نقش سوزان استورم (زن نامرئی)، کریس ایوانز در نقش جانی استورم (مشعل انسانی)، مایکل چکلیس در نقش بن گیریم (تینگ) و جولین مک‌مان در نقش ویکتور ون دووم (دکتر دووم)، اکران شد که با وجود نقدهای ضعیف و متوسط از سوی منتقدان، عملکرد خوب و قابل قبولی در گیشه داشت و باعث شد که فاکس قرن بیستم ساخت دنباله این فیلم را تایید کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مایکل چکلیس از علاقه خود به بازی دوباره در نقش تینگ در ریبوت جدید فیلم Fantastic Four خبر داده است.

چکلیس اخیرا با انتشار تصویری در توییتر شخصی خود به خبر خرید کمپانی فاکس قرن بیستم توسط والت دیزنی واکنش نشان داده است. در این تصویر، شخصیت تینگ در حال مبارزه با شخصیت هالک دیده می‌شود که این تصویر متعلق به کامیک Fantastic Four #12 است که در سال ۱۹۶۳ منتشر شد که در آن گروه چهار شگفت‌انگیز شخصیت هالک را برای اولین‌بار ملاقات می‌کنند. او همچنین در توصیف این تصویر از جمله معروف شخصیت تینگ نیز استفاده کرده و خیلی روشن از علاقه خود به بازی دوباره در نقش تینگ در ریبوت جدید فیلم Fantastic Four خبر داده است. با این حال، کمپانی والت دیزنی تصمیم نهایی را به کمپانی مارول استودیو و شخص کوین فایگی واگذار کرده و باید منتظر انتشار خبرهای بیشتری در مورد این فیلم در آینده نزدیک باشیم. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

	Fantastic Four

در سال ۲۰۰۷، فیلم Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer (چهار شگفت‌انگیز: قیام موج‌سوار نقره‌ای) به روی پرده‌های سینما رفت و با وجود عملکرد نسبتا خوب در گیشه، سوددهی خوبی نداشت و همچنین با تندترین نقدهای ممکن از سوی منتقدان روبه‌رو شد. با این حال، طرفداران این مجموعه، این فیلم را یک خیانت بزرگ به مجموعه چهار شگفت‌انگیز می‌دانستند و خیلی زود کار این مجموعه در قسمت دوم به پایان یافت. با این حال، این پایان کار نبود و در سال ۲۰۱۵، ریبوت فیلم Fantastic Four منتشر شد که نه‌تنها نقدهای فوق‌العاده ضعیفی را از سوی منتقدان دریافت کرد، بلکه این فیلم با شکست بزرگی نیز در گیشه روبه‌رو و ساخت دنباله آن نیز لغو شد.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده