نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۱

تاریخ اکران انیمیشن The Addams Family تایید شد

کمپانی MGM تاریخ اکران ریبوت انیمیشن سینمایی خانواده آدامز (The Addams Family) را رسما تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران انیمیشن The Addams Family رسما تایید و اعلام شده است. کمپانی MGM اعلام کرد که ریبوت سینمایی این انیمیشن قرار است در تاریخ ۱۱ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۹ مهر ۱۳۹۸) اکران شود. این انیمیشن سینمایی بر اساس انیمیشن‌های چارلز آدامز در دست ساخت است و کنراد ورنن، کارگردان انیمیشن Shrek 2 (شرک ۲)، انیمیشن Monsters vs. Aliens (هیولاها علیه بیگانگان) و انیمیشن Sausage Party (سوسیس پارتی)، کارگردانی انیمیشن The Addams Family را بر عهده خواهد داشت. او بیشتر در نقش دستیار کارگردان در انیمیشن‌های مختلف حضور داشته و قرار است تهیه‌کنندگی انیمیشن The Addams Family را نیز بر عهده داشته باشد.

در این تاریخ، انیمیشن The Addams Family باید با فیلم The Goldfinch از کمپانی برادران وارنر و فیلم Are You Afraid of the Dark از کمپانی پارامونت پیکچرز، در گیشه رقابت کند. کار نوشتن فیلمنامه انیمیشن The Addams Family بر عهده پاملا پتلر، نویسنده انیمیشن‌هایی چون خانه هیولا (Monster House)، عروس مرده (Corpse Bride) و 9، خواهد بود و ورنن در کار نوشتن فیلمنامه این انیمیشن به پتلر کمک خواهد کرد. سریال The Addams Family طی سال‌های ۱۹۶۴ تا ۱۹۶۶ به روی آنتن رفت و در سال ۱۹۹۱، فیلم The Addams Family به روی پرده‌های سینما رفت که این مجموعه بیشتر برای نسخه سینمایی آن شناخته شده است.

با این حال، تاکنون حضور هیچ بازیگری برای صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن تایید و اعلام نشده است. از ماه گذشته، ساخت و تولید انیمیشن The Addams Family در کمپانی Cinesite Studios که در شهر ونکوور کانادا قرار دارد، رسما آغاز شده است. کمپانی Cinesite Studios بیشتر برای ساخت جلوه‌های ویژه فیلم‌های مطرحی چون روز استقلال: بازخیز (Independence Day: Resurgence)، از گور برخاسته (The Revenant)، مردان ایکس: روزهای گذشته آینده (X-Men: Days of Future Past) و کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) شناخته‌شده است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده