// یکشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۹

معرفی بازی موبایل Overdrive: Ninja Shadow Revenge

بازی موبایل Overdrive: Ninja Shadow Revenge یک اثر هک اند اسلش جذاب روی پلتفرم موبایل است که می‌تواند شما را ساعت‌ها سرگرم کند.

بازی‌های شمشیری و هک اند اسلش جدای از محبوبیت‌شان روی کنسول‌های خانگی، روی پلتفرم موبایل نیز طرفدار دارند و مخاطبان زیادی بازی‌های این سبک را تجربه می‌کنند. در این میان اگر به دنبال یک بازی تازه و جذاب هستید، بازی اندروید Overdrive: Ninja Shadow Revenge می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. از آن‌ جایی که بازی موبایل Overdrive: Ninja Shadow Revenge در ماه‌های اولیه عرضه خود به سر می‌برد، تنها بخش داستانی آن در دسترس است و سازنده وعده داده که در آینده، سایر بخش‌های بازی نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. داستان بازی Overdrive: Ninja Shadow Revenge روایت‌گر یک نینجا است که به وی خیانت شده و قصد انتقام گرفتن دارد. اما مهم‌ترین ویژگی‌ این بازی اندروید، گیم‌پلی آن است.

بازی موبایل Overdrive: Ninja Shadow Warrior

جدای از دشمنان، باس‌های بازی نیز به خوبی طراحی شده‌اند

در جریان گیم‌پلی بازی Overdrive: Ninja Shadow Revenge شما باید ۲۰ مرحله مختلف را پشت سر بگذارید (در آینده به این تعداد اضافه خواهد شد) و در هر مرحله یک سری سکوبازی و مبارزه برای شما در نظر گرفته شده است. زمانی که به بخش مبارزات بازی می‌رسید، نمی‌توانید به عقب یا جلو برگردید و تنها در قسمتی که هستید باید با دشمنان مبارزه کنید. نحوه مبارزه کردن هم بدین شکل است که در سمت چپ صفحه نمایش دو دکمه برای چپ و راست رفتن تعبیه شده است و در سمت راست، سه دکمه دیگر را مشاهده خواهید کرد. اولین دکمه مربوط به ضربه‌زدن‌های شما است و دومین دکمه، در واقع دکمه پریدن است که در طول بازی و مبارزات، باید آن را با دکمه سوم که دکمه Dash کردن است، ترکیب کنید. برای مثال در طول مبارزات دشمنان در پشت و جلوی شما ظاهر می‌شوند و اگر بخواهید آن‌ها را از دو طرف نابود کنید، قطعا آسیب زیادی به شما می‌رسد، اما به‌راحتی با فشردن دو دکمه می‌توانید به پشت سر آن‌ها بپرید و تمامی دشمنان را از یک سمت نابود کنید. همچنین جدای از شخصیت اصلی بازی، دو نینجای دیگر نیز در دسترس است که باید با پوینت‌هایی که پس از هر بازی یا در طول مراحل کسب می‌کنید، آن‌ها را خریداری کنید. نکته‌ی جالب بازی Overdrive: Ninja Shadow Revenge این است که می‌توان تبلیغات درون برنامه‌ای این بازی را که ویدیو هستند، به‌راحتی مشاهده کرد و پوینت‌های زیادی کسب کرد.

سازنده وعده داده که سایر بخش‌های بازی نیز به زودی در دسترس قرار خواهند گرفت

به عبارتی ویدیوهای تبلیغاتی بازی ارزش پوینت‌های بیشتر را دارد و به‌راحتی هم می‌توانید شخصیت خود را ارتقا دهید و هم اینکه نینجاهای جدید بازی را خریداری کنید. جدای از بخش داستانی بازی، دو بخش دیگر نیز برای شما در نظر گرفته شده است که فعلا در دسترس نیستند. اولین بخش، حالت Survival است که می‌توان متوجه بود چه چیزی در انتظار شما است؛ یک حالت هیجان‌انگیز که در جریان Waveهای مختلف باید دشمنان متعددی را از بین ببرید و در ازای این کار، پوینت‌ کسب کرده و شخصیت خود را لول‌آپ کنید. از نظر طراحی نیز با یک اثر سیاه و سفید طرف هستیم که تنها موارد رنگی‌ آن، خط‌های رنگی روی لباس شما و دشمنان یا آیتم‌های بازی است که همین مورد اتمسفر خوبی را به وجود آورده است. همچنین در گوشه و کنار بازی شاهد میان‌پرده‌هایی هستیم که به صورت کتاب‌های کامیک روایت می‌شود.

بازی موبایل Overdrive: Ninja Shadow Warrior

در آخر، بازی اندروید Overdrive: Ninja Shadow Revenge با اینکه اثر کاملی نیست ولی تا به اینجای کار می‌تواند تجربه خوب و لذت‌بخشی را در اختیار مخاطب قرار بدهد و قطعا منتظر ماندن برای سایر محتویات بازی خالی از لطف نیست و می‌تواند بیشتر شما را سرگرم نگه دارد.

دانلود بازی اندروید Overdrive: Ninja Shadow Revenge


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده