// سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Craft Away!

اگر به دنبال یک بازی سرگرم‌کننده و آسان هستید تا متوجه گذر زمان نشوید، بازی Craft Away یکی از محصولاتی است که باید دانلود کنید.

مدتی می‌شود که شاهد انتشار بازی‌های با گیم‌پلی بسیار ساده و بدون معنا و مفهوم هستیم که تنها سعی دارند تا برای ساعاتی بازیکنان را سرگرم کنند. بازی‌هایی که در اصطلاح Idle Games یا incremental Games نامیده می‌شوند و تنها هدف آنها نگه داشتن انگشت روی نمایشگر یا ضربه زدن‌های پشت سر هم روی صفحه نمایش است و با هر ضربه یا کشیدن انگشت مجموعه‌ای از آمار و ارقام را نشان می‌دهند. مدتی قبل در زومجی بازی Office Space را معرفی کردیم که به سرعت توانست نظر بسیاری از بازیکنان و سازندگان را به سوی خود جلب کند. در این بازی باید با شخصیت‌های آشنای فیلم Office Space، همراه می‌شدید تا با هر بار ضربه زدن روی گوشی خود، پول‌های بیشتری را به دست بیاورید و به گسترش و استخدام نیروهای جدید بپردازید. بازی در مفهوم به هیچ عنوان قابل مقایسه با بسیاری از ساخته‌ها نبود،‌ با این حال، با همین گیم‌پلی ساده توانست مسیر را برای انتشار بازی‌های مشابهی باز کند. بازی‌هایی که تنها پول مجازی را برای بازیکن به ارمغان می‌آورند و در انتها خروجی خاصی ندارند. در این معرفی می‌خواهیم باری دیگر یک بازی کژوال دیگر را با نام Craft Away معرفی کنیم که در دنیایی رنگارنگ، بازیکنان را با پسرکی عینکی همراه می‌کند.

بازی Craft Away!
بازی Craft Away!
بازی Craft Away!
با جمع‌آوری سکه می‌توانید قدرت‌های خود را به مرور آزاد کنید

در بازی Craft Away وارد دنیای زیبایی می‌شوید که مملو از انواع و اقسام بلوک‌ها است و تنها باید با کشیدن انگشت خود روی این بلوک‌‌ها آنها را از بین ببرید. شما در نقش پسرکی عینکی باید با برداشتن چکش قدرتمند خود که بی شباهت به سلاح شخصیت ثور در دنیای مارول نیست، بلوک‌ها را تا جایی که می‌توانید از بین ببرید. در حقیقت هدف بازی از بین بردن بلوک‌‌ها، جمع‌آوری پول و نجات حیوانات اسیر در دستان دکتر شیطانی است و با هر بار کشیدن انگشت روی نمایشگر شاهد از بین رفت بلوک‌های بیشتری خواهید بود. با هر بلوکی که از بین می‌برید مقدار پول مشخصی را دریافت می‌کنید که این پول را می‌توانید برای ارتقاء سطح شخصیت اصلی یا حیوانات آزاد شده استفاده کنید. با ارتقاء سطح شخصیت‌ها و قدم گذاشتن در جهان‌های جدید، به مرور آیتم‌های جدیدی را به دست می‌آورید که در نقش پاورآپ‌ها عمل می‌کنند و قادرند تا سرعت از بین بردن هر یک از بلوک‌ها را افزایش دهند.

اما آنچه بازی Craft Away را نسبت به سایر بازی‌های Idle متفاوت می‌کند، گرافیک زیبا و طراحی محیط‌ها است. دنیای رنگارنگی که در آن به ماجراجویی می‌پردازیم، از مذاب گرفته تا جنگلی سرسبز را شامل می‌‌شود که به ویژه با افکت‌های تصویری جذاب همراه شده‌اند. نورانی شدن سلاح با دوبرابر کردن قدرت سلاح، به راه انداختن طوفان، پرواز حیواناتی که از چنگال دکتر شیطانی نجات داده‌ایم و در نهایت تفاوت ظاهر هر یک از بلوک‌ها، باعث شده است تا با وجود گیم‌پلی تکراری، همچنان با بازی درگیرکننده‌ای روبرو باشیم. Craft Away! همینطور موسیقی ساده‌ای دارد که ماجراجویی را دلنشین می‌کند.

بازی Craft Away!
بازی Craft Away!
بازی Craft Away!

بازی‌های Idle را می‌توان تنها مناسب قشر خاصی از مخاطبین دانست که در مترو، اتوبوس یا هر سفر دیگری به دنبال سرگرمی‌ای برای گذران وقت هستند. Craft Away با توجه به ویژگی هایی که ارائه می‌دهد، سعی دارد تا وجه تمایزی را با بازی‌های مشابه داشته باشد و می‌توان گفت که تا حدودی در اجرای این هدف موفق بوده است. شما می‌توانید این بازی را به صورت رایگان با پشتیبانی از خریدهای درون برنامه‌ای دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Craft Away!


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده