نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

اولین تصاویر گیم‌ پلی بازی Rune: Ragnarok منتشر شد

استودیو هیومن هِد اولین تصاویر گیم‌پلی بازی نقش‌آفرینی و جهان‌باز Rune: Ragnarok را منتشر کرد.

با اینکه استودیو هیومن هِد (Human Head) در اوایل شهریور‌ماه امسال بازی Rune: Ragnarok را معرفی کرد ولی تاکنون اطلاعات اندکی از بازی منتشر شده است و به این خاطر دقیقا نمی‌دانیم که این بازی اکشن نقش‌ آفرینی جهان‌باز چگونه خواهد بود. در آبان‌ماه امسال شاهد اولین تصاویر بازی بودیم که خدایان نورس را به نمایش در می‌آورد و حال طبق تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو هیومن هِد اولین تصاویر گیم‌پلی بازی را منتشر ساخته است.

تصاویر جدید بر سه مقوله‌ی وایکینگ‌ها، سفر دریایی و موجودات غول‌پیکر تمرکز دارد. اولین تصویر یک وایکینگ را نشان می‌دهد که روی کشتی قرار دارد و خود را برای رویارویی با یک غول عظیم‌الجثه آماده می‌کند. تصویر دیگر یک کماندار را روی یک کشتی به نمایش در می‌آورد که به سوی چیزی هدف گرفته است. در آخرین تصویر نیز یک وایکینگ را مشاهده می‌کنیم که یک تبر بزرگ در دست دارد و به نظر می‌رسد که برای نبرد آماده است. این تصاویر امیدوارکننده به نظر می‌رسند و به این خاطر انتظار برای نمایش جدید بازی را بسیار دشوار می‌کند.

اگر با بازی Rune: Ragnarok آشنایی ندارید باید گفت که این اثر جدیدترین نسخه از مجموعه Rune ساخته‌شده توسط استودیو هیومن هِد است که از انتشار آخرین نسخه از آن در سال ۲۰۰۱ زمان زیادی می‌گذرد. بازیکنان در این بازی نقش کاراکتری را ایفا می‌کنند که باید با یکی از پنج خدای بازی متحد شود و برای پایان راگناروک که دنیا را به سمت نابودی می‌کشاند، تلاش کند. حال بر اساس خدایی که در ابتدای بازی انتخاب می‌کنید، یک سری توانایی‌ها و قابلیت‌های خاص خواهید داشت که می‌توانید در طول ماجراجویی خود از آن‌ها استفاده کنید. همچنین بازیکنان می‌توانند به قسمت‌های مختلف جهان بازی سفر کنند، با انواع و اقسام دشمنان مبارزه کنند، سلاح‌های قدرتمند و افسانه‌ای ساخته و ماموریت‌های مختلفی را به اتمام برسانند. مبارزات بازی نیز به گفته سازندگان «بسیار خشن و بی‌رحمانه» توصیف شده است.

اگر می‌خواهید با خدایان بازی بیشتر آشنا شوید، می‌توانید تصاویر آنها را از اینجا مشاهده کنید. در حال حاضر تاریخ انتشار بازی Rune: Ragnarok مشخص نیست و این بازی تنها برای پلتفرم کامپیوتر منتشر خواهد شد. تصاویر جدید را نیز می‌توانید در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص آن با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

Rune: Ragnarok

Rune: Ragnarok

Rune: Ragnarok


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده