// یکشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸

Beerus به همراه دو کاراکتر دیگر برای Dragon Ball FighterZ معرفی شد

به نقل از مجله V-Jump، کاراکتر Beerus به همراه دو مبارز دیگر به جمع قهرمانان بازی مبارزه‌ای Dragon Ball FighterZ اضافه می‌شوند.

رفته رفته تعداد قهرمانانی که تا به حال برای بازی Dragon Ball FighterZ معرفی شده است، بیشتر می‌شود. در آستانه عرضه بازی در ماه آینده، ناشر این پروژه یعنی کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) سه مبارز دیگر را برای این بازی معرفی کرد که از جدیدترین مجموعه‌ سری Dragon Ball یعنی Dragon Ball Super به این بازی راه پیدا خواهند کرد.

به نقل از Gematsu، در جدیدترین شماره مجله ژاپنی V-Jump سه کاراکتر Beerus، Goku Black و Hit به جمع‌ مبارزان بازی Dragon Ball FighterZ اضافه می‌شوند. Beerus که آن را با نام God of Destruction نیز می‌شناسیم از دیگر کاراکتر‌هایی بود که طرفداران انتظار داشتند که در این بازی مبارزه‌ای حضور پیدا کند. با توجه به نوشته‌های V-Jump، کاراکتر مذکور با تشکیل گویی از انرژی در مقابل خود می‌تواند به حریف خود، در حالی که با آن اثابت کنند، آسیب برساند.

dragon ball

در آن سو Goku Black و مخصوصا Hit نیز انتخاب مناسبی از سوی سازندگان برای این بازی مبارزه‌ای است. قابلیت ویژه این کاراکتر که در انیمه آن Time Skip به وی اجازه می‌دهد که به‌اندازه کسری از ثانیه در زمان پیش ‌رود و از بالا به سمت حریفان خود حمله کند. در Dragon Ball FighterZ، قابلیت Meteor آن به وی اجازه می‌دهد که زمان را به مدت کوتاهی متوقف کند تا بتواند زنجیره‌ای از ضربات را به حریف خود وارد کند. در آن سو حرکت ویژه Goku Black با نام Work of the Gods معرفی شد که به وی اجازه می‌دهد با احضار Zamasu حریف خود را بی‌حرکت کند.

با معرفی کاراکتر‌های یاد شده، تا به اینجا تعداد مبارزان بازی Dragon Ball FighterZ به ۲۴ شخصیت رسید. چندی پیش، باندای نامکو  از حضورسه کاراکتر دیگر یعنی Gohan، Gotenks و Kid Buu در بازی خبر داد. تریلری نیز در این راستا منتشر شد که اینجا می‌توانید آن را تماشا کنید.

مجله وی‌-جامپ در کنار معرفی کاراکتر‌ها، اطلاعات دیگری نیز از ویژگی‌های‌ این بازی با طرفداران در میان گذاشت. دو ویژگی معرفی شد که نام اولین Come Forth, Shenron بود. در این حالت، شما با انجام کامبو‌ها به جمع‌آوری Dragon Ball‌ها می‌پردازید و پس از جمع‌آوری آنها که تعدادشان به ۷ عدد می‌رسد شما با Eternal Dragon Shenron روبرو می‌شوید که چهار انتخاب را که شامل پر کردن نوار HP، احیای هم‌تیمی، اضافه کردن آیکون Sparking و قابلیت احیای خودکار نوار سلامت می‌شود، در اختیار شما قرار می‌دهد.

ویژگی دیگر با نام Dramatic Productions معرفی شد. در برخی از موقعیت‌های خاص قبل و پس از اتمام راند، بازی صحنه‌ای معروف از انیمه Dragon Ball را برای شما به نمایش قرار می‌دهد که در مجله وی-جامپ شاهد کشته شدن Yamacha به دست Saibaman هستیم که یکی از صحنه‌های غم‌انگیز Dragon Ball Z به شمار می‌رود. در ادامه می‌توانید عکس واقعا در مجله وی‌جامپ را مشاهده کنید.
dragon ball fighterz

بازی Dragon Ball FighterZ در تاریخ ۱۶ دی ماه (۶ ژانویه) برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی منتشر می‌شود. نسخه سیزن پس (Season Pass) این بازی نیز معرفی شد که از وعده سازندگان برای اضافه کردن ۶ کاراکتر دیگر خبر می‌دهد. در مورد مزایای پیش‌خرید این بازی می‌توان به دسترس زودهنگام کاربران به دو کاراکتر Super Saiyan Blue Goku و Super Saiyan Blue Vegeta اشاره کرد. از دیگر ویژگی‌های پیش‌خرید کردن این بازی از پلی‌استیشن استور و ایکس‌باکس استور می‌توان به دسترسی پیش از موعد نسخه آزمایشی (بتا محدود)‌ بازی Dragon Ball FighterZ اشاره کرد.

برای اطلاع از خبرها‌ و تریلر‌های پیشین می‌توانید به صفحه اختصاصی Dragon Ball FighterZ در زومجی مراجعه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده