نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳

دو تریلر جدید از نسخه نینتندو سوییچ بازی Dragon Quest Builders منتشر شد

کمپانی اسکوئر انیکس دو تریلر جدید از نسخه نینتندو سوییچ بازی Dragon Quest Builders را منتشر کرد.

کمپانی اسکوئر انیکس دو تریلر جدید از نسخه نینتندو سوییچ بازی Dragon Quest Builders را در جریان لایو استریم اخیر خود به نمایش درآورد که یکی از آنها گیم‌پلی بازی را به تصویر می‌کشد.

در تریلر گیم‌پلی بازی شاهد دو بازیکن (از جمله سازنده بازی) هستیم که برای بازسازی یک نقشه قدیمی از مجموعه بازی‌های Dragon Quest تلاش می‌کنند. کمپانی اسکوئر انیکس همچنین از انتشار نسخه نینتندو سوییچ بازی Dragon Quest Builders در دهم اسفند ماه (۱ مارس ۲۰۱۸) در ژاپن خبر داد و اظهار داشت که یک نسخه آزمایشی رایگان نیز در دوازدهم بهمن‌ماه (۱ فوریه) در دسترس خواهد بود.

نسخه نینتندو سوییچ بازی Dragon Quest Builders شهریورماه امسال معرفی شد و اگر با این بازی آشنایی ندارید باید گفت که این بازی نسخه‌ای فرعی از مجموعه Dragon Quest است که المان‌های نقش‌ آفرینی این سری و مکانیک بازی‌های خانه‌سازی نظیر بازی Minecraft را در خود جای داده است. بازیکنن در این بازی به توسعه شهرهای بزرگ اقدام می‌کنند و به اهالی اجازه می‌دهند که در آن زندگی کنند. بازیکنان علاوه بر انجام ماموریت‌ها باید از شهر خود در مقابل هیولاها نیز محافظت کنند.

این بازی در تاریخ نوزدهم مهرماه سال گذشته در کشورهای غربی برای پلی‌ استیشن 4 و پلی‌ استیشن ویتا منتشر شد و چندی پیش سازندگان بازی از پورت آن برای کنسول نینتندو سوییچ خبر دادند. در مرداد ماه سال گذشته کمپانی اسکوئر انیکس از ساخت نسخه دوم بازی Dragon Quest Builders 2 برای نینتندو سوییچ و پلی‌استیشن 4 خبر داد.

بازی Dragon Quest Builders در حال حاضر در پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن ویتا و پلی‌استیشن 3 (فقط در منطقه ژاپن) در دسترس است. شما می‌توانید تریلرهای انتشار یافته را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص آن با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از آپاراتتماشا در یوتیوب

دانلود از آپاراتتماشا در یوتیوب


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده