نویسنده: حسین سلیمی
// یکشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

بسته الحاقی بازی Wolfenstein II با انتشار یک تریلر منتشر شد

استودیو Bethesda همراه با انتشار تریلری، اولین اپیزود از بسته الحاقی بازی Wolfenstein II: The New Colossus تحت نام The Adventures of Gunslinger Joe را عرضه کرد.

اخیرا شرکت بتسدا اولین اپیزود از بسته الحاقی بازی Wolfenstein II: The New Colossus را منتشر کرد. این اپیزود از بسته الحاقی تحت نام The Adventures of Gunslinger Joe هم اکنون در دسترس قرار دارد. شما در اپیزود The Adventures of Gunslinger Joe در نقش جوزف استالیون که قبلا یک بازیکن فوتبال آمریکایی بود، قرار خواهید گرفت و باید نازی‌های موجود در سر راه خود را از بین ببرید. بسته الحاقی The Adventures of Gunslinger Joe از طریق سیزن‌پس بازی که ۲۴.۹۹ دلار قیمت دارد هم اکنون در دسترس است، البته اگر شما علاقه‌مند باشید می‌توانید این بسته الحاقی را نیز به تنهایی با قیمت ۹.۹۹ دلار خریداری کنید.
بازی Wolfenstein II: The New Colossus ادامه بازی Wolfenstein: The New Order است که در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۷ میلادی (۵ آبان ماه ۱۳۹۶) برای کنسول‌های PS4 ،Xbox One و PC عرضه شد و نسخه نینتندو سوییچ این بازی در اوایل سال آینده منتشر خواهد شد. داستان The New Colossus در سال ۱۹۶۱ به دنبال پیروزی نازی‌‌ها ( پیروزی خیالی) در جنگ جهانی دوم روایت می‌شود. بازیکنان با کنترل بی. جی. بلازکوویچ (B.J. Blazkowicz) این بازی را تجربه می‌کنند. بی. جی. بلازکوویچ در حال مبارزه با رژیم نازی است تا آمریکا را از دست این اِشغال‌گران آزاد کند. بعد از انتشار بازی Wolfenstein II، این بازی به عنوان یک اثر شوتر اول‌شخص با استقبال عالی منتقدین روبرو شد و در همین راستا توانست چندین جایزه بدست آورد، از جمله برنده شدن بهترین جایزه بازی اکشن در جریان مراسم Games Awards 2017.
برای اطلاعات بیشتر در مورد این بسته الحاقی شما می‌توانید تریلر زیر را مشاهده کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.


برای دانلود از آپارت اقدام کنید


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده