// شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۹

رویداد The Dawning بازی Destiny 2 به زودی شروع می‌شود

رویداد The Dawning بازی Destiny 2 قرار است با محتویات سال نو میلادی، حال‌و‌هوای کریسمس به این بازی ببخشد.

بازی Destiny 2 امسال میزبان رویداد هالووین نشد، اما به گفته سازندگان، این بازی از محتوایی با حال‌‌و‌هوای کریسمس و سال‌ نوی میلادی ناکام نخواهد ماند. استودیو بانجی (Bungie) در وب‌سایت خود با انتشار تعدادی عکس، از جزئیات رویداد The Dawning رونمایی کرد که دو محیط اجتماعی این بازی یعنی Tower و Farm را که به تزئینات کریسمس آراسته شده است، نشان می‌دهد. 

علاوه بر تزئینات Tower و Farm، شما در بخش Strikes می‌توانید به سمت دشمنان خود گلوله‌ برف پرتاب کنید و در حالی که به آنها آسیب می‌رسانید آنها را نیز بی‌حرکت کنید. در مورد محتوای جدید برای The Dawning نیز می‌توان به بازگشت حالت Mayhem اشاره کرد که البته از حال‌و‌هوای زمستانی برخوردار نیست. در آن سو، آیتم‌های Dawning جدیدی نیز در بازی در نظر گرفته شده است که کاربران می‌توانند با به اتمام رساندن برخی چالش‌ها در Crucible و Strikes از آنها بهره‌مند شوند.

Destiny 2

همچنین آیتم‌های جدیدی نیز به بازی Destiny 2 اضافه شده است که کاربران می‌توانند در حین بازی آنها را به دیگر بازیکنان اهدا کنند. گفتنی است که فروشگاه Eververse نیز به طور هفتگی تغییر پیدا می‌کند و در حین این رویداد که به مدت سه هفته برگزار می‌شود، شما این شانس را دارید که به آیتم مورد علاقه خود دست پیدا کنید. همینطور شما این قابلیت را دارید که Dawning Gift Schematic را خریداری کنید و به واسطه آن به ساخت هدیه‌ای بپردازید و آن را برای دوستتان ارسال کنید.

رویداد The Dawning از سه‌شنبه هفته جاری که مصادف می‌شود با تاریخ ۲۸ آذر (۱۹ دسامبر) آغاز می‌شود و همانطور که در بالا اشاره شد به مدت سه هفته ادامه پیدا می‌کند و در تاریخ ۱۹ دی‌ماه (۹ ژانویه) خاتمه می‌یابد.

Destiny 2

بازی Destiny 2 در زومجی نمره ۸ را دریافت کرد. در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی آن را در زومجی مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

شاید بازی Destiny 2 از داستان آن‌چنانی برخوردار نیست که کاربران را درگیر کند، اما با داشتن محیط‌های انبوه می‌تواند ساعت‌ها کاربران را به دنیایی پر از هیجان دعوت کند. از ویژگی‌های کلیدی این بازی می‌توان به موسیقی و صداگذاری آن اشاره کرد که با شنیدن نت‌های دلنشین غرق در روند بازی می‌شوید. لودینگ طولانی در بخش حریف‌یابی برای ملحق شدن به بخش چندنفره می‌تواند از نقاط ضعف این بازی به‌شمار رود که احتمال می‌رود بانجی در آینده ایرادات این بخش را برطرف کند.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده