نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

تاریخ شروع پخش فصل جدید سریال Roseanne اعلام شد

شبکه ABC تاریخ شروع پخش فصل دهم سریال کمدی سیتکام روزان (Roseanne) را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه ABC تاریخ بازگشت سریال Roseanne را تایید و اعلام کرده است. طبق گفته این شبکه، پخش فصل دهم و جدید این سریال قرار است از روز سه شنبه، ۲۷ مارس ۲۰۱۸ (۷ فروردین ۱۳۹۷) آغاز شود. همچنین شبکه ABC اعلام کرد اولین قسمت فصل دهم سریال Roseanne، یک قسمت ویژه یک ساعته خواهد بود. علاوه بر این، سریال The Middle (میانه)، دیگر سریال کمدی سیتکام این شبکه، که در حال حاضر در این روز پخش می‌شود، قرار است با نیم ساعت تاخیر به‌روی آنتن برود. همچنین شبکه ABC اعلام کرد که فیلمبرداری و تولید فصل جدید سریال Roseanne به پایان رسیده است و این شبکه اولین تصویر رسمی فصل جدید این سریال را منتشر کرده که شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Roseanne

فصل دهم سریال Roseanne در ۱۰ قسمت در استودیو فیلمسازی سیتی در ایالت کالیفرنیا تولید و فیلمبرداری شده است. در فصل جدید سریال Roseanne شاهد بازگشت بازیگرانی از ۹ فصل اول سریال، بازگشت بازیگران مهمان و حضور بازیگران کاملا جدید هستیم که قرار است بار دیگر شاهد داستان‌های خنده‌دار و صادقانه‌ خانواده کانر در مورد زندگی و مرگ باشیم. انتظار می‌رود که تمرکز داستان‌های فصل دهم سریال Roseanne بیشتر روی اتفاقات و مشکلات امروزی باشد و علاوه بر اینکه مخاطبان قدیمی خود را راضی کند، باعث جذب مخاطبان و بینندگان جدید نیز شود.

روزان بار در نقش روزان کانر، لاری میت کالف در نقش جکی هریس، مایکل فیشمن در نقش دی‌جی کانر، جان گودمن در نقش دن کانر، سارا گیلبرت در نقش دارلین کانر هیلی، لیسی گورنسن در نقش بکی کانر هیلی، سارا چالک در یک نقش نامشخص، جانی گالکی در نقش دیوید هیلی، استل پارسونز در نقش بورلی هریس، ساندرا برنهارد در نقش ننسی بارتلت، اما کنی در نقش هریس هیلی و ایمز مک نامارا در نقش مارک هیلی، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دهم سریال Roseanne حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مت ویلیامز نیز برای ساخت فصل جدید این سریال بازگشته است. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده