// یکشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۲

تاریخ انتشار محتوای Swords of Chult بازی Neverwinter برای کنسول‌ها مشخص شد

استودیو کریپتیک بالاخره تاریخ انتشار بسته الحاقی Swords of Chult بازی Neverwinter را برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان مشخص کرد.

چندی پیش آخرین بسته گسترش دهنده بازی Neverwinter برای کاربران پی سی منتشر شد و پس از آن، کاربران کنسولی انتظار می‌کشیدند تا ببینند که این محتوا چه زمانی به ایکس ‌باکس وان و پلی ‌استیشن 4 راه پیدا می‌کند. حال در جدیدترین اخبار بازی کمپانی پرفکت ورلد (Perfect World) و استودیو کریپتیک (Crypticبه طور رسمی از تاریخ انتشار این محتوا رونمایی کردند و در بیانیه‌ای اعلام کردند که اکسپنشن Swords of Chult در تاریخ ۱۹ دی‌ماه (۹ ژانویه) برای PS4 و Xbox One منتشر می‌شود.

کاربرانی که با Swords of Chult آشنایی ندارند باید بدانند که این محتوا به بازیکنان اجازه می‌دهد که با تشکیل تیمی ۶ نفره به Skirmish جدیدی که با نام The Merchant Prince’s Folly معرفی شده است، ملحق شوند. دشمنان جدید، محیط‌ها و جوایز تازه‌ از دیگر محتویات این Expansion به شمار می‌رود. در کنار Skirmish جدید، کاربران همچنین می‌توانند به بخش جدید PvP که کاملا بازسازی شده است ملحق شوند و از تجهیزات جدید و تغییراتی که در آمار آن اعمال شده است، بهره‌مند شوند.

محتوای Sword of Chult در ابتدا در تاریخ ۲ آبان‌ماه (۲۴ اکتبر)‌ برای نسخه کامپیوتر این بازی منتشر شده بود. با توجه به اینکه تمامی محتوای پیشین بازی Neverwinter به طور نامنظم به کنسول‌ها راه پیدا کرده است، مشخص شدن تاریخ دقیق آن این بار می‌تواند امری خوش‌آیند برای کاربران کنسولی این بازی محسوب شود.

در خبر‌های دیگر، اوایل سال جاری سازندگان بازی Neverwinter در گزارشی اعلام کردند که ۱۵ میلیون کاربر در حال تجربه این بازی رایگان یا به اصطلاح Free to Play بوده‌اند.

بازی Neverwinter که در سبک MMORPG طراحی شده است، در ۳۰ خرداد ۹۲ (۲۰ ژوئن ۲۰۱۳) برای پی‌سی منتشر شد و پس از آن در سال‌های متوالی به کنسول‌ها راه پیدا کرد. برای اطلاع از خبر‌ها و تریلر‌های پیشین این بازی می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده