نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۲

اولین تصویر هاوک و داو در سریال Titans منتشر شد

کمپانی دی‌سی کامیکس اولین تصویر دو شخصیت هاوک و داو در سریال تایتانز (Titans) را منتشر کرد.

اواسط این ماه، کمپانی دی سی کامیکس اولین تصویر شخصیت رابین با بازی برنتون توایتز، در سریال Titans را منتشر کرد. حال این کمپانی تصویر جدیدی را از این سریال لایو اکشن منتشر کرده که در آن برای اولین بار دو شخصیت هاوک و داو قابل مشاهده هستند. در این تصویر، شخصیت هاوک (هنک هال) با بازی آلن ریچسون و داو (داون گرنجر) با بازی مینکا کلی، دیده می‌شوند که ظاهر بسیار متفاوتی نسبت به نسخه کامیک خود دارند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Hawk and Dove in Titans

برنتون توایتز در نقش دیک گریسون ملقب به رابین، آنا دیوپ در نقش استارفایر، تیگان کرافت در نقش ریون (Raven)، آلن ریچسون در نقش هاوک، مینکا کلی در نقش داو، رایان پاتر در نقش پسر وحش (Beast Boy) و لیندزی گورت در نقش کارآگاه ایمی رهرباخ، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در سریال Titans تایید و اعلام شده است. این سریال قرار است به‌صورت اختصاصی روی سرویس‌های دیجیتالی و استریم در سال ۲۰۱۸ منتشر شود. با این حال، هنوز تعداد قسمت‌های فصل اول یا زمان دقیق انتشار فصل اول سریال Titans اعلام نشده است.

طراحی لباس شخصیت‌های هاوک و داو در سریال Titans بر عهده لورا جین شانون بوده که او پیش از این به‌عنوان طراح لباس در سریال Black Lightning (بلک لایتنینگ)، فیلم Iron Man (آیرون من) و فیلم The Jungle Book (کتاب جنگل) حضور داشته است. تمرکز این سریال قرار است روی شخصیت دیک گریسون باشد که در سایه دیگر ابرقهرمان‌ها در حال تبدیل شدن به رهبر یک گروه ابرقهرمانی بی سر و صدا با قهرمانان جدید است. رابین قرار است با همکاری شخصیت‌هایی چون ریون و استارفایر این گروه ابرقهرمانی را تشکیل دهد و اداره کند. گرگ برلانتی، آکیوا گلدزمن، جف جانز و سارا شنکتر، نیز به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال Titans حضور دارند.

کلی و ریچسون برای حضور در چند قسمت فصل اول سریال Titans قرارداد همکاری امضا کرده‌اند و طبق قراردادی که با دی‌سی و بخش تلویزیونی برادران وارنر دارند، ممکن است در فصل دوم این سریال تبدیل به بازیگران اصلی سریال شوند. شخصیت هاوک و داو در دنیای کامیک رابطه نزدیک و عاشقانه‌ای دارند و با کمک یکدیگر با جرم و جنایت مبارزه می‌کنند. در توصیف این شخصیت‌ها، هاوک شخصیتی تهاجمی و یک مشت‌زن قدرتمند و حرفه‌ای و داو شخصیتی دارای برنامه، دفاعی و با اندامی لاغر توصیف شده است. با وجود اینکه شخصیت‌های هاوک و داو برای اولین‌بار در اواخر دهه ۶۰ میلادی معرفی شدند، اما در اواخر دهه ۸۰ میلادی، شخصیت اصلی داو کشته و یک شخصیت دیگر جانشین او شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده