// شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۲

ویدیو گیم پلی بازی Lost Soul Aside منتشر شد

استودیو UltiZero Games ویدیوی کامل گیم پلی بازی Lost Soul Aside در رویداد پلی‌استیشن اکسپرینس 2017 را منتشر کرد.

در جریان رویداد پلی استیشن اکسپرینس 2017 یک دمو از بازی Lost Soul Aside در دسترس قرار گرفت که در اصل دموی قابل بازی بود و مخاطبان می‌توانستند این اثر زیبا را تجربه کنند.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو UltiZero Games، سازنده بازی Lost Soul Aside ویدیوی کاملی از گیم‌پلی این بازی را منتشر کرد که در جریان رویداد ذکر شده بخش بسیار کوتاهی از ابتدای آن را مشاهده کرده بودیم. همانطور که در ویدیو می‌بینیم، از نظر نورپردازی و جزئیات محیطی، بازی پیشرفت کرده است و ویدیوی منتشر شده روی پلی استیشن 4 پرو ضبط شده است.

البته این تغییرات برای بازی‌ای که تازه از اوایل سال جاری میلادی مراحل اصلی توسعه آن آغاز شده است، طبیعی است و قطعا در آینده شاهد گرافیک بهتری از Lost Soul Aside خواهیم بود. از اواسط ویدیو تا اواخر آن شاهد یک باس فایت نفس‌گیر هستیم که به‌خوبی می‌توانید مکانیزم‌های گیم‌پلی و نحوه مبارزات را مشاهده کنید.

از آن‌جایی که بازی هنوز مراحل توسعه را طی می‌کند، هنوز تاریخ عرضه‌ای برای بازی نقش آفرینی و هک اند اسلش Lost Soul Aside در نظر گرفته نشده است و تنها می‌دانیم که این اثر به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. در ادامه می‌توانید ویدیوی گیم‌پلی بازی Lost Soul Aside را در زومجی تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده