// شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱

تاریخ فاز دوم بتا Monster Hunter World مشخص شد

کمپانی کپکام تاریخ شروع و پایان فاز دوم بتای بازی Monster Hunter World را اعلام کرد.

علاقه‌مندان به بازی Monster Hunter: World که نتوانستند فاز اول بتای بازی را تجربه کنند، نگران عدم تجربه بازی نشوند؛ زیرا کمپانی کپکام (Capcom، سازنده و ناشر بازی Monster Hunter: World) تاریخ فاز دوم بتای این بازی را اعلام کرد.

طبق اخبار بازی منتشر شده، دومین فاز از بتای بازی Monster Hunter: World در تاریخ یک دی‌ماه (۲۲ دسامبر) ساعت ۸:۳۰ شب به وقت ایران برای کاربران پلی استیشن 4 در دسترس قرار می‌گیرد و تا تاریخ پنج دی‌ماه (۲۶ دسامبر) ادامه خواهد داشت. دانلود نسخه بتای بازی نیازی به اشتراک پلاس ندارد، ولی احتمالا برای تجربه‌ی بخش چندنفره نیاز به اشتراک پلاس دارید (البته هنوز این مورد تایید نشده است).

از نظر محتویات نیز کپکام اعلام نکرده که آیا شاهد محتویات جدیدی هستیم یا همان مراحل فاز اول بتای بازی را مشاهده خواهیم کرد. در این میان، آن دسته از کاربرانی که در گذشته بتای بازی Monster Hunter: World را دانلود کرده بودند، دیگر نیازی به دانلود ندارند و در غیر این صورت، پری لود بازی از تاریخ ۲۷ آذرماه (۱۸ دسامبر) آغاز خواهد شد.

در آخر اعلام نشده است که این بتا برای ایکس باکس وان یا کامپیوتر نیز در دسترس خواهد بود یا نه. نسخه‌ی ایکس‌باکس وان بازی Monster Hunter: World همزمان با نسخه PS4 بازی عرضه خواهد شد، ولی نسخه کامپیوتر در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۸ روانه بازار می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده