نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۲

تریلر زمان عرضه نسخه واقعیت مجازی بازی L.A. Noire منتشر شد

استودیو تیم بوندای تریلر هنگام عرضه بازی L.A. Noire را همزمان با انتشار این بازی کارآگاهی محبوب منتشر کرد.

چندی قبل نسخه نسل هشتمی بازی L.A. Noire برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر شد و طرفداران این بازی محبوب باری دیگر توانستند دنیای کارآگاهی منحصر‌به‌فرد بازی را روی پلتفرم‌ خود تجربه کنند. در این میان اما تعدادی از کاربران منتظر انتشار نسخه واقعیت مجازی بازی بودند که مدتی قبل با تاخیر مواجه شد و انتشار آن به بیست و چهارم آذرماه موکول شد. حال و طبق تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو تیم بوندای و کمپانی راک استار گیمز نسخه واقعیت مجازی بازی L.A. Noire را در دسترس بازیکنان قرار داده و به این مناسبت تریلر زمان عرضه آن را منتشر ساختند.

بازی L.A. Noire: The VR Case Files دارای هفت پرونده از پرونده‌های بازی اصلی است، با این تفاوت که همگی آنها برای تجربه به صورت واقعیت مجازی بازسازی شده‌اند. تغییرات مختلفی در این نسخه از بازی به وجود آمده است که از میان آنها می‌توان به تغییر سیستم مبارزات و تغییر زاویه دید به اول-شخص اشاره کرد. شایان ذکر است که این اولین باری است که راک‌استار دست به ساخت یک بازی واقعیت مجازی زده است.

کمپانی راک‌استار گیمز روز گذشته سیستم مورد نیاز بازی را اعلام کرد که این خبر را می‌توانید از اینجا مطالعه کنید. بازی L.A. Noire: The VR Case Files هم‌اکنون با قیمت ۲۹.۹۹ دلار برای هدست واقعیت مجازی HTC Vive از طریق فروشگاه استیم قابل خرید است.

شما می‌توانید تریلر زمان عرضه بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص آن با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. از شما دعوت می‌کنیم برای مشاهده‌ی مشخصات فنی انواع هدست واقعیت مجازی و قیمت آن‌ها از بخش محصولات زومیت استفاده کنید. پلی‌استیشن VR، هدست های آکیولس و وایو HTC در کنار دیگر هدست‌های واقعیت مجازی در این بخش در دسترس هستند.

دانلود تریلر از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده