نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲

سازندگان جان ویک در حال ساخت فیلم Kill or Be Killed

چاد استاهلسکی، کارگردان فیلم John Wick، در حال ساخت یک اقتباس سینمایی براساس مجموعه کتاب‌های کامیک Kill or Be Killed است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اقتباسی سینمایی براساس کتاب‌های کامیک Kill or Be Killed در دست ساخت است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، چاد استاهلسکی، کارگردان فیلم John Wick: Chapter 2 (جان ویک: قسمت ۲)، ساخت فیلم Kill or Be Killed را بر عهده گرفته و قرار است بار دیگر با باسیل ایوانیک، تهیه کننده فیلم John Wick، در این پروژه همکاری کند. استاهلسکی قرار است کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته باشد. این فیلم براساس کامیک Kill or Be Killed اثر اد بروبیکر و شین فیلیپس، تولید و منتشر خواهد شد.

کامیک Kill or Be Killed داستان یک دانشجو به نام دیل را روایت می‌کند که دچار بیماری افسردگی شده است و اقدام به خودشکی می‌کند، اما به طرز معجزه آسایی او زنده می‌ماند. سپس دیلن با یک اهریمن بدخواه روبه‌رو می‌شود که در واقع زندگی او را نجات داده است. حال دیلن برای اینکه بتواند زنده بماند و به زندگی خود ادامه دهد، باید هر ماه یک نفر را به‌عنوان هزینه زنده بودنش، به قتل برساند. کار نوشتن فیلمنامه فیلم Kill or Be Killed بر عهده دن کیسی خواهد بود.

علاوه بر فیلم Kill or Be Killed، کیسی وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Incognito را که اقتباسی از کامیک دیگری از بروبیکر و فیلیپس است، برای کمپانی سونی و کلمبیا پیکچرز بر عهده دارد. کارگردانی این فیلم قرار است بر عهده فده آلوارز باشد. در حال حاضر استاهلسکی کارگردانی ریبوت فیلم Highlander (کوه‌نشین) را بر عهده دارد و او احتمالا برای کارگردانی فیلم John Wick: Chapter 3 (جان ویک: قسمت ۳) نیز باز خواهد گشت. علاوه بر این، استاهلسکی در حال ساخت یک سریال تلویزیونی براساس مجموعه جان ویک با نام کانتینتال (The Continental) است. همچنین او ساخت یک سریال دیگر با نام رین (Rain) با بازی کیانو ریوز، را نیز بر عهده دارد.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده