// شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۸

مایکروسافت نسخه نهایی اپلیکیشن Mixer را برای iOS و اندروید منتشر کرد

مایکروسافت پس از چندین ماه سرانجام اپلیکیشن Mixer را از مرحله بتا خارج و نسخه نهایی آن را برای کاربران اندروید و iOS منتشر کرد.

سرویس استریم بازی Mixer در طول ماه‌های گذشته برای سیستم‌ عامل اندروید و iOS در مرحله بتا قرار داشت و روز گذشته کمپانی مایکروسافت با انتشار آپدیت، نسخه نهایی این اپلیکیشن را برای کاربران اندروید و iOS منتشر کرد. مایکروسافت با هدف رقابت با Twitch (سرویس استریم کمپانی آمازون) و Youtube Gaming (سرویس استریم کمپانی گوگل) در ماه‌های اخیر سعی کرده است تا سرویس Mixer را در اختیار کاربران تمامی پلتفرم‌ها قرار دهد.

تیم توسعه دهنده اپلیکیشن Mixer در مطلبی که روی سایت این سرویس منتشر شده، ضمن اعلام این خبر عنوان کرده است که مرحله بتا اپلیکیشن Mixer تنها برای توسعه و انتشار این سرویس برای سیستم‌ عامل‌های موبایل نبوده است بلکه آنها در این مرحله سعی کردند  اپلیکیشن Mixer را با استفاده از تمامی نظرات و بازخوردهای مخاطبان توسعه دهند تا تجربه نسخه نهایی بهترین و راحت‌ترین تجربه ممکن برای کاربران باشد. به همین دلیل تیم توسعه دهنده مجبور بوده است تا بروزرسانی‌های زیادی را در این مرحله برای کاربران منتشر کند.

ویژگی‌های جدیدی به نسخه نهایی اپلیکیشن Mixer اضافه شده است که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رابط کاربری جدید که در مقایسه با نسخه بتا راحت‌تر و سریع‌تر شده است
  • باز طراحی سیستم انتخاب کیفیت ویدیو برای سهولت کاربران
  • اضافه شدن قابلیت تغییر وضعیت چت و صدای ویدیو 
  • به اشتراک گذاری استریم‌ها در دیگر برنامه‌ها
  • اضافه شدن قابلیت اعلانات برای استریم‌کنندگانی که در لیست مورد علاقه خود قرار داده‌اید

هر چند کمپانی مایکروسافت تلاش دارد تا با اضافه کردن امکانات مختلف به سرویس Mixer، بستر لازم را برای رقابت با سرویس Twitch و سرویس Youtube Gaming مهیا کند اما با توجه به محبوبیت این سرویس‌ها، مایکروسافت رقابت سختی را پیش رو دارد. طبق جدیدترین آمار منتشر شده از اپلیکیشن‌هایی که بیشترین میزان استفاده توسط کاربران را داشته‌اند، اپلیکیشن Twitch در رده ۲۷۷ سیستم عامل iOS و در رده ۳۸۱ سیستم‌ عامل اندروید و همچنین اپلیکیشن Youtube Gaming در رده ۲۳۱ سیستم عامل iOS و در رده ۱۷۳ سیستم عامل اندروید قرار گرفته است. 

سرویس استریم Mixer در حال حاضر برای کاربران پلتفرم پی سی و ایکس باکس وان در دسترس است و همانطور که اشاره شد نسخه نهایی اپلیکیشن Mixer نیز برای کاربران اندروید و iOS منتشر شده است که در صورت تمایل می‌توانید از لینک‌های زیر آن را دریافت کنید.

دانلود اپلیکیشن Mixer


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده