// شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۲

نسخه سوییچ بازی Enter the Gungeon با انتشار تریلری عرضه شد

استودیو Dodge Roll Games بازی Enter the Gungeon را برای دارندگان سوییچ در دسترس قرار داد و تریلر هنگام عرضه آن را نیز منتشر کرد.

اوایل هفته جاری استودیو داج‌ رول گیمز (Dodge Roll Games) تاریخ انتشار بازی Enter the Gundeon را برای نینتندو سوییچ مشخص کرد. حال در جدیدترین اخبار بازی سازنده این بازی با همکاری دیوالور دیجیتال (Devolver Digital) و 22nd Century Toys با انتشار تریلری اثر تیرباران و پیکسلی خود را برای دارندگان نینتندو سوییچ در دسترس قرار داد.

سازندگان با پورت کردن این بازی برای سوییچ خاطر نشان کردند که کاربران این کنسول می‌توانند بهترین تجربه را از این بازی داشته باشند از آنجا که ویژگی‌های سوییچ با این بازی به نحو احسنت سازگاری دارد و کاربران می‌توانند با استفاده از کنترلر‌های این کنسول یعنی جوی‌کان‌ها به تجربه دونفره (لوکال) بازی بپردازند.

سازندگان در بازی با چهار کاراکتر دوست‌داشتنی این بازی روبرو می‌شوند که باید با هدایت آنها در زیرزمین‌های وسیع  به نابود کردن دشمنان و به جستجوی اتاق‌های دنیای این بازی بپردازند تا بتوانند با پیدا کردن سلاح افسانه‌ای گذشته خود را نابود کنند.

بازی Enter the Gungeon در سال ۲۰۱۴ به طور رسمی برای پلی‌ استیشن 4 و  پی سی معرفی شد و سال گذشته در دسترس کاربران آن قرار گرفت. پس از عرضه‌اش، این بازی به کنسول ایکس ‌باکس وان راه پیدا کرد و حال شاهد انتشار آن روی سوییچ هستیم که فوریه گذشته معرفی شد. این اثر روگ‌لایک و شوتر تا به امروز توانسته است بیش از ۱ میلیون نسخه به فروش برساند و به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کند.

بازی Enter the Gungeon هم اکنون برای ریجن‌های آمریکای شمالی و جنوبی برای سوییچ در دسترس است. بازی مذکور در تاریخ ۲۷ آذر ماه (۱۸ دسامبر) در ریجن اروپا و ۳۰ آذر ماه (۲۱ دسامبر) در ریجن ژاپن در دسترس کاربران کنسول نینتندو قرار می‌گیرد.

در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه نسخه نینتدو سوییچ بازی Enter the Gungeon را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

دانلود از آپارات

برای اطلاع از خبر‌ها و تریلر‌های پیشین می‌توانید به صفحه اختصاصی بازی Enter the Gungeon در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده