نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

فین ولفهارد به جمع بازیگران فیلم The Turning پیوست

به‌تازگی اعلام شده که فین ولفهارد بازیگر سریال اتفاقات ناآشنا (Stranger Things) و فیلم آن (IT) به جمع بازیگران فیلم چرخش (The Turning) اضافه شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و براساس گزارش جدیدی که سایت خبری Variety منتشر کرده است، مشخص شده که فین ولفهارد بازیگر محبوب سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) و فیلم IT (آن) قرار است مدت بیشتری در ژانر آثار ترسناک بماند و به‌تازگی به جمع بازیگران فیلم The Turning (چرخش) اضافه شده است. فین ولفهارد در این فیلم قرار است نقش شخصیت مقابل و مخالف مک‌کنزی دیویس بازیگر محبوب فیلم Blade Runner 2049 (بلید رانر 2049) و فیلم The Martian (مریخی) را داشته باشد. داستان فیلمنامه فیلم چرخش براساس یکی از رمان‌های بسیار محبوب و پرفروش هنری جیمز یعنی کتاب The Turn of the Screw (سخت‌تر شدن اوضاع) نوشته خواهد شد. از زمانی که هنری جیمز این کتاب را منتشر کرد، تنها فیلم چرخش نبوده که داستان خود را براساس آن نوشته بلکه در طول تاریخ سینما، این کتاب منبع اقتباس آثار خیلی زیادی بوده است مانند فیلم The Innocents (بی‌گناهان) که در سال ۱۹۶۱ اکران شد. داستان این کتاب حول محور یک زن جوان به نام دیویس می‌چرخد که بعد از مدتی و گذراندن مشکلات، پرستار دو بچه یتیم می‌شود که در یک عمارت تسخیر شده زندگی می‌کنند. حال فین ولفهارد برای ایفای نقش یکی از این دو بچه یتیم به این تیم اضافه شده است.

شاید داستان این فیلم برای خیلی از سینما دوستان و افرادی که اخبار مختلف سینمایی را دنبال می‌کنند آشنا باشد؛ این موضوع هم به این خاطر است که این فیلم قرار بود سال گذشته با نام Haunted (تسخیر شده) و با بودجه‌ای ۱۷ میلیون دلاری و زیر نظر کارگردان سینما یعنی خوآن کارلوس فرسنادیلو ساخت و فیلمبرداری خود را آغاز کند. خوآن کارلوس فرسنادیلو سابقا کارگردانی آثاری مانند فیلم 28 Weeks Later (28 هفته بعد) و فیلم Intruders (مزاحمان) را برعهده داشته است. این فیلم قرار بود توسط کمپانی دریم ورکس پیکچرز (DreamWorks Pictures) تهیه و تولید شود. همچنین طبق برنامه ریزی‌های انجام شده قرار بود هنرمندانی همچون رز لزلی بازیگر سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) و الفری وودارد بازیگر فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) در این اثر ایفای نقش کنند. نویسندگی فیلمنامه اصلی فیلم Haunted را چاد هیس و کری هیس نویسندگان فیلمنامه فیلم The Conjuring (احضار) برعهده داشتند. بعد از آن این فیلمنامه دستخوش تغییراتی شد و «اسکات زد. برنس» نویسنده فیلم The Bourne Ultimatum (اولتیماتوم بورن) و فیلم Side Effects (عوارض جانبی) که به عنوان نویسنده بعدی فیلمنامه فیلم تسخیر شده برای دوباره نویسی و اعمال تغییرات خیلی کوچک به پروژه آمده بود، چنان تغییرات زیادی در خود داستان اصلی، دست کاری شخصیت‌ها، اتفاقات و حتی عنوان آن ایجاد کرد که دیگر کسی نمی‌توانست تشخیص دهد که آیا این پروژه همانی است که کمپانی قراردادهایی برای ساخت آن تنظیم کرده بود یا خیر.

در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۶ و درست ۵ هفته پیش از اینکه این پروژه مرحله فیلمبرداری خود را به طور رسمی آغاز کند، استیون اسپیلبرگ که نقش یکی از تهیه کنندگان این پروژه را برعهده داشت، تصمیم گرفت که دست به کار شود و جلوی رخ دادن فاجعه‌ای را بگیرد. او و بقیه تهیه کنندگان این پروژه تصمیم گرفتند که بهترین کار برای بهبود روند پروژه تولید این فیلم و پیشگیری از رخ دادن فاجعه‌ای که با اکران آن روی پرده سینما اتفاق می‌افتاد، اخراج کردن خوآن کارلوس فرسنادیلو و اسکات زد. برنس از این پروژه و بازگشتن به داستان اصلی که برادران هیس نوشته بودند است. اگرچه تا به همان لحظه تقریبا نزدیک به ۵ میلیون دلار بودجه خرج شده بود اما تهیه کنندگان بر این باور بودند که بهترین کار این است که با افراد با استعداد جدید، پروژه تولید این اثر را دوباره از ابتدا سر بگیرند.

این نسخه جدید فیلم Haunted که بعد از تغییر نامش حالا با عنوان The Turning شناخته می‌شود و قرار است کار خود را آغاز کند، قرار است توسط فلوریدا سیگیسماندی کارگردانی شود. سیگیسماندی پیشتر و در سال ۲۰۱۰ فیلم The Runaways (فراری‌ها) که اثری با سبک بیوگرافی و حول محوریت خواننده‌ای به نام جون جت ساخته شده بود را کارگردانی کرد. او در بخش آثار تلویزیونی خود هم کارگردانی چند قسمت از سریال Daredevil (دردویل)، سریال American Gods (خدایان آمریکایی) و سریال The Handmaid's Tale (سرگذشت ندیمه) را برعهده داشته است. از طرف دیگر جید بارتلت هم قرار است پیش نویس جدیدی از داستانی که برادران هیس نوشته‌اند را برای فیلم چرخش بنویسد. همچنین با این اوصاف انتظار می‌رود که این پروژه کار تولیدی خود را از اوایل سال ۲۰۱۸ آغاز کند. اسکات برنستین تهیه کننده فیلم Straight Outta Compton (مستقیم از کامپتن) و روی لی تهیه کننده فیلم IT تهیه کنندگی این پروژه را برعهده خواهند داشت.

نظر شما درباره این فیلم چیست؟ به نظر شما فکر می‌کنید چه بازیگرانی برای این اثر مناسب هستند؟


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده