نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۸

احتمال فیلمبرداری فیلم Silver and Black در شهر آتلانتا

طبق گزارشات جدید این طور به نظر می‌رسد که فیلم فرعی Silver and Black (سیلور و بلک) در شهر آتلانتا ایالت جرجیا فیلمبرداری خواهد شد.

همان طور که می‌دانید توافق کمپانی مارول با کمپانی سونی سبب شد که شخصیت اسپایدرمن با بازی تام هالند، وارد دنیای سینمایی مارول شود، اما خب این موضوع بدین معنا نبود که کمپانی سونی کاملاً از مجموعه فیلم‌های شخصیت اسپایدرمن دست شسته باشد. علاوه بر فیلم انیمیشنی از شخصیت مایل مورالز، این استودیو ساخت فیلم‌های اسپین‌ آف شخصیت اسپایدرمن را نیز در دستور کار قرار داده است. فیلم‌های فرعی و انیمیشن‌های گوناگون، دنیای این شخصیت محبوب و قدیمی طرفداران را بزرگ‌تر و غنی‌تر نیز می‌سازد و با اکران فیلم Venom (ونوم) در سال آینده، دروازه جدیدی به دنیای شخصیت اسپایدرمن گشوده خواهد شد. پس از فیلم Venom نیز فیلم Silver and Black اکران خواهد شد و این فیلم قرار است بر اساس شخصیت‌های دنیای کامیک مارول که شامل فلیشیا هاردی ملقب به بلک کت و سیلور سیبلینوا ملقب به سیلور سیبل می‌شود، ساخته شود.

فیلم Silver and Black با استخدام روث ای. کارتر، طراح لباس فیلم Black Panther (بلک پنتر) و شینا داگل، مدیر ارشد بخش جلوه‌های ویژه فیلم Doctor Strange (دکتر استرنج)، رسماً وارد مراحل پیش‌تولید شد. طبق گزارش سایت Omega Underground، قرار است مراحل فیلمبرداری این فیلم سال آینده و در شهر آتلانتا ایالت جرجیا انجام شود. انتظار می‌رود فیلمبرداری فیلم Silver and Black بلافاصله پس از فیلمبرداری فیلم Venom که احتمالاً در ماه فوریه به پایان خواهد رسید، آغاز شود.

Venom

اگر این گزارشات درست باشند آن زمان باید گفت که سونی امید زیادی به فیلم‌های اسپین‌آف مجموعه مرد عنکبوتی بسته است. فیلم Venom هنوز در مراحل تولید قرار دارد، اما بازاریابی و تبلیغات برای معرفی این شخصیت تقریباً به‌صورت گسترده آغاز شده است. چندی پیش کمپانی سونی پیکچرز در حاشیه نمایشگاه کامیک کان اکسپرینس برزیل، اولین تصاویر تبلیغاتی فیلم Venom را به نمایش درآورد. در این تصاویر شاهد هیچ تصویر رسمی یا مفهومی نیستیم، اما به نظر می‌رسد که سونی رسماً از لوگوی رسمی این فیلم رونمایی کرده است. با این حال تا بدین لحظه تنها حضور تام هاردی در این فیلم به‌صورت رسمی تأیید شده و با وجود اعلام نام‌هایی همچون میشل ویلیامز، ریز احمد و رید اسکات، هنوز حضور هیچ‌ کدام از این افراد در فیلم Venom تأیید نشده است. همچنین به‌تازگی نیز اعلام شد که وودی هارلسون در حال انجام مذاکره با کمپانی سونی پیکچرز برای حضور و بازی در این فیلم است. با این حال، اطلاعات بیشتری در مورد نقش احتمالی هارلسون در این فیلم منتشر نشده و مشخص نیست که او قرار است نقش چه شخصیتی را در فیلم Venom بازی کند.

جینا پرینس بیتوود، کارگردان فیلم Silver and Black در سخنانی اعلام کرده بود که برای ساخت این فیلم، از فیلم‌های Thelma & Louise به کارگردانی ریدلی اسکات و Midnight Run به کارگردانی مارتین برست، الهام گرفته است

به فیلم Silver and Black بازگردیم. تا این زمان هنوز اطلاعاتی از داستان این فیلم به بیرون درز نکرده است. جینا پرینس بیتوود، کارگردان فیلم Silver and Black در سخنانی اعلام کرده بود که برای ساخت این فیلم، از فیلم‌های Thelma & Louise (تلما و لوییز) به کارگردانی ریدلی اسکات و محصول سال ۱۹۹۱ و Midnight Run (گریز نیمه‌شب) به کارگردانی مارتین برست و محصول سال ۱۹۸۸، الهام گرفته است و این فیلم قرار است فیلمی ابرقهرمانی و بر پایه روابط بسیار دوستانه دو شخصیت اصلی باشد؛ البته باید گفت اغلب اوقات دو ضدقهرمانی که در این فیلم با یکدیگر رابطه بسیار خوبی دارند. شخصیت سیلور سیبلینوا مزدوری است که توسط تام دی‌فالکو، رون فرنز و جوزف روبنشتاین خلق شده و در کتاب کمیک «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز» شماره ۲۶۵ معرفی شد. او یک سرباز حرفه‌ای زن است که به شکار مجرمان جنگی می‌پردازد و به نظر درآمد سرزمین مادری وی، یعنی سیمکاریا، از طریق همین حرفه او تأمین می‌شود. شخصیت بلک کت نیز توسط مارو وولفمن و کیث پولارد خلق شده و در کتاب کمیک «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز» شماره ۱۹۴ معرفی شده است. شایعات خبر از این موضوع می‌دهند که فیلیشا هاردی/بلک کت قرار است تحت استخدام سیلور سیبلینوا در بیاید. آنتاگونیست فیلم هم بر طبق همان شایعات، شاید دانشمندی بی‌رحم با نام مندل استورم باشد.

همان طور که پیش‌تر گفتیم جینا پرینس بیتوود، کارگردان فیلم Love & Basketball (عشق و بسکتبال)، کارگردانی فیلم Silver and Black را بر عهده خواهد داشت و کار نوشتن فیلمنامه آن نیز بر عهده کریستوفر یاست، نویسنده فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) و لیزا جوی، نویسنده و سازنده سریال Westworld (وست ورلد)، خواهد بود. ایمی پاسکال و مت تالمچ نیز به عنوان تهیه‌کننده در فیلم Silver and Black حضور خواهند داشت.

طبق گفته سونی، فیلم Silver and Black قرار است در تاریخ ۸ فوریه ۲۰۱۹ (۱۹ بهمن ماه ۱۳۹۷) اکران شود.

فیلم Venom نیز قرار است در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ماه ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده