// شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۱۵

۶۰ ثانیه: خریداری استودیوهای فیلم و سریال فاکس قرن 21 توسط والت دیزنی

در ۶۰ ثانیه ۲۵ آ‌ذر، از خریداری کمپانی فاکس قرن 21 توسط دیزنی گفته‌ایم و خبر فروش خوب پلی‌استیشن 4 و بازی Call of Duty: WWII را در ماه نوامبر در آمریکا داریم.

۶۰ ثانیه، بخشی ویدیویی در زومجی و زومیت است که در آن در یک دقیقه، مهم‌ترین اخبار روز دنیای سرگرمی و تکنولوژی را مرور می‌کنیم. اگر فرصت خواندن اخبار روز را نداشته‌اید، با ۶۰ ثانیه همراه باشید.

در ۶۰ ثانیه امروز در کنار مروری بر مهم‌ترین اخبار فناوری و سرگرمی، ابتدا از مهم‌ترین خبر چند وقت اخیر گفته‌ایم که به واسطه آن کمپانی والت دیزنی با پرداخت ۵۲.۴ میلیارد دلار به صورت رسمی استودیوهای سریال و فیلم کمپانی فاکس قرن 21 را از آن خود کرد که از جمله آن می‌توان به فاکس قرن بیستم اشاره کرد. در ادامه آمار پرفروش‌ترین‌‌های آمریکا در ماه نوامبر را داریم که کنسول پلی استیشن 4 و بازی Call of Duty: WWII در بخش سخت‌افزار و نرم‌افزار توانستند با پشت سر گذشتن سایر محصولات، در جایگاه اول پرفروش‌ترین‌ها قرار بگیرند. در آخر نیز از دامینیک پرسل، بازیگر نقش لینکلن باروز گفته‌ایم که با انتشار تصویری،‌ از ساخت فصل ششم سریال فرار از زندان (Prison Break) خبر داده است.

تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده