// جمعه, ۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی سری بازی‌های موبایل Troll Face Quest

مجموعه Troll Face Quest در هشت نسخه تجربه‌ای فوق العاده متفاوت و خنده‌دار را برای مخاطبین بازی‌های موبایل فراهم کرده است.

تا حالا شده احساس کنید به بازی‌هایی روی گوشی موبایل یا تبلت خود نیاز دارید که متفاوت بوده و دنیایی کاملا مسخره و خنده‌دار را روایت کند؟ معمولا این دسته از بازی‌ها را به سختی می‌توان در اپ استور یا پلی استور پیدا کرد و بازی‌های موجود معمولا از کیفیت خوبی برخوردار نبوده یا آن طور که باید و شاید شما را سرگرم نمی‌کنند. در این میان مجموعه‌ای وجود دارد که با نگاه کردن به اسم‌اش، می‌توان فهمید که با اثری متفاوت طرف هستیم. سری Troll Face Quest شامل هشت نسخه مختلف بوده که هر کدام از آن‌های دنیای متفاوت و خنده‌داری را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورند. از ترول‌های مربوط به Memeهای اینترنتی و Memeهای ویدیویی گرفته تا ترول کردن به سبک کلاسیک و ورزشی همه مواردی هستند که در این سری می‌توانید آن‌ها را تجربه کنید. یکی از نکات جالب بازی‌های این مجموعه، انجام کارهای احمقانه و در اصل ترول کردن خودتان یا فرار از شرایطی است که اگر در آن قرار بگیرید، ترول خواهید شد. جدای از این بحث‌ها، مهم‌ترین موردی که می‌توان برای مجموعه Troll Face Quest در نظر گرفت، آفلاین بودن کامل آن است و در هر کجا که باشید، می‌توانید نسخه‌های این سری زیبا را تجربه کرده و لذت ببرید.

Troll Face QUest Internet Memes

Troll Face Quest Internet Memes

استفاده از بخش راهنمای بازی، همیشه کمک حال شما خواهد بود

بازی موبایل Troll Face Quest Internet Memes از همان ابتدا به شما می‌فهماند که به چه دنیایی طرف هستید. اثری که به هیچ‌وجه نباید آن را جدی بگیرید و دارای سطح‌های مختلفی است که در جریان هر سطح شما باید کارهای مختلفی انجام دهید. به عبارتی سطح‌ها همان مراحل بازی هستند که در قالب یک چالش برای شما در نظر گرفته شده است و شما باید آن‌ها را حدس زده و از پیش روی بردارید. در هر مرحله می‌توانید از یک سری راهنما نیز استفاده کنید که صرفا محدود هستند و پس از تمام شدن، باید ویدیوهای تبلیغاتی بازی را مشاهده کرده تا چند عدد نکته برای پشت سر گذاشتن مراحل به دست بیاورید. نکته جالب بازی اندروید و آیفون Troll Face Quest Internet Memes این است که مراحل آن با توجه به Memeهای معروف اینترنتی طراحی شده است. اگر قصد ترول شدن دارید یا می‌خواهید کارهای احمقانه و خنده‌داری حول Memeهای معروف اینترنتی انجام دهید، بازی Troll Face Quest Internet Memes بهترین گزینه برای شما است.

دانلود اندروید و آیفون Troll Face Quest Internet Memes

Troll Face QUest Classic

Troll Face Quest Classic

بازی Troll Face Quest Classic نیز یکی دیگر از بازی‌های مجموعه Troll Face Quest است که مراحل متفاوتی را برای بازیکن تدارک دیده است. نام کلاسیک برای این بازی به منظور نوع طراحی مراحل در نظر گرفته شده است و شاهد ظاهری کلاسیک و جالب هستیم. نکته‌ی دیگری که در این میان حسابی شما را سرگرم می‌کند، نوع حل کردن معماها یا به عبارتی نوع ترول کردن خودتان است! بعضی وقت‌ها پیش می‌آید که گزینه‌های زیادی برای ترول کردن دارید اما باید موردی را انتخاب کنید که از همه احمقانه‌تر است! به عبارتی به هیچ‌وجه سعی نکنید بازی موبایل Troll Face Quest Classic را جدی بگیرید و مدام به دنبال راه‌کارهایی باشید که اصلا با عقل جور در نمی‌آیند. در اینجا نیز یک سری نکته برای راهنمایی بازیکن در نظر گرفته شده است که با تمام شدن آن‌ها باید ویدیوهای آموزشی را مشاهده کنید تا چند نکته اضافی دریافت کنید.

دانلود اندروید و آیفون Troll Face Quest Classic

Troll Face Quest Sports

Troll Face Quest Sports

ترول‌های ورزشی بازی به خوبی هرچه تمام‌تر کار شده‌اند

اگر به دنبال ترول و Memeهای ورزشی هستید، بازی موبایل Troll Face Quest بهترین گزینه‌ برای شما خواهد بود. جایی که در جریان سطح‌های مختلف به سراغ ترول‌های ورزشی می‌روید و با انتخاب آیتم‌های مورد نظر، چالش‌های مربوطه را پشت سر می‌گذارید. نکته‌ی جالب این بازی اندروید و آیفون این است که ورزش‌های زیادی را در دل خود جای داده است و در جریان لول‌های مختلف می‌توانید ترول‌های مربوط به ورزش‌های متفاوتی را مشاهده کرده و با دستان خود، خودتان را ترول کنید. همانند سایر نسخه‌ها دنیای بازی در کنار بامزه و مسخره بودن‌اش، حسابی ذهن شما را به چالش می‌کشد و با اولین نسخه از این مجموعه روبه‌رو هستیم که اگر نکات بخش راهنمای بازی را تمام کنید، نمی‌توانید از طریق مشاهده ویدیوهای تبلیغاتی آن‌ها را مجددا به دست بیاورید.

دانلود اندروید و آیفون Troll Face Quest Sports

Troll Face Quest TV Shows

Troll Face Quest TV Shows

در میان هشت نسخه مجموعه Troll Face Quest، جالب‌ترین و خنده‌دارترین نسخه را می‌توان Troll Face Quest TV Shows دانست. بازی موبایل Troll Face Quest TV Shows جدای از اینکه مخاطبان بازی‌های ویدیویی و پلتفرم موبایل را سرگرم می‌کند، ساخته شده برای آن دسته از مخاطبانی که عاشق سریال‌های تلویزیونی هستند. حال با اجرا و وارد شدن به دنیای این بازی اندروید و آیفون می‌توانید مراحلی را بازی کنید که برگرفته از Memeهای معروف آثار تلویزیونی نظیر بازی تاج و تخت (Game of Thrones) است. یادتان باشد قبل از انجام هر کاری حسابی در مورد چالشی که در آن قرار گرفته‌اید فکر کنید زیرا انتخاب‌های شما محدود بوده و اگر بازنده شوید مجددا باید مرحله مورد نظر را انجام دهید. به عبارتی همیشه به دنبال راه‌هایی باشید که از طریق آن بتوانید به راحتی خود را ترول کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Troll Face Quest TV Shows

Troll Face Quest Unlucky

Troll Face Quest Unlucky

در نسخه‌ی Unlucky مراحلی مخفی نیاز برای شما در نظر گرفته شده است

بازی موبایل Troll Face Quest Unlucky را می‌توان متفاوت‌ترین بازی از این مجموعه زیبا دانست. جایی که شما در بازی یک فرد بدون شانس هستید و مدام ترول می‌شوید. به عبارتی اگر چالش‌ هر مرحله را انجا ندهید، توسط سایرین ترول می‌شوید و حال با حل کردن معمای هر مرحله، این شما هستید که بقیه را ترول می‌کنید. نکته‌ی متفاوت این نسخه با نسخه‌های پیشین، این است که شما در نسخه‌های قبل در کنار ترول کردن بقیه، خودتان با دست‌های خود، باعث ترول شدن‌تان می‌شدید ولی در اینجا باید از ترول شدن فرار کرده و تمرکز خود را روی ترول کرن بقیه بگذارید. همچنین جدای از ۳۳ مرحله متنوع و خنده‌دار بازی، سه مرحله مخفی نیز برای شما در نظر گرفته شده است که باید آن‌ها را پیدا کرده و انجام دهید. همانند سایر نسخه‌های بازی، از طریق مشاهده ویدیوهای تبلیغاتی می‌توانید نکات بیشتری برای فهمیدن نحوه پشت سر گذاشتن مراحل کسب کنید.

دانلود اندروید و آیفون Troll Face Quest Unlucky

Troll Face Quest Video Games

Troll Face Quest Video Games

تیم سازنده سری Troll Face Quest تنها به ترول کردن سریال، ویدیو و سایر Memeهای موجود در فضای مجازی بسنده نکرده است و به سراغ بازی‌های ویدیویی نیز رفته تا ترول‌هایی بر پایه بازی‌های ویدیویی نیز در اختیار مخاطبان قرار بدهد. در جریان بازی موبایل Troll Face Quest Video Games، ترول‌های برگرفته از دنیای بازی‌های ویدیویی را مشاهده می‌کنید. جایی که شما باید با ترول کردن بقیه، مراحل بازی را پشت سر بگذارید. همچنین طراحی‌های بازی نیز در نوع خود جالب و خوب کار شده است و دنیای متفاوت نسبت به سایر نسخه‌های این مجموعه را برای بازیکن فراهم می‌کند. حال اگر قصد ترول کردن در دنیای بازی‌های ویدیویی را دارید، بازی اندروید Troll Face Quest Video Games می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

دانلود اندروید و آیفون Troll Face Quest Video Games

Troll Face Quest Video Memes

Troll Face Quest Video Memes

از نظر محتویات، نسخه Video Memes را می‌توان بهترین نسخه دانست

بازی Troll Face Quest Video Memes را می‌توان با جزئیات‌ترین و با گرافیک‌ترین نسخه از این مجموعه دانست و جدای از بحث طراحی، در چند بخش مختلف دارای یک سری تغییرات شده است. در نسخه‌های پیشین می‌توانستید آیتم‌های متفاوتی را به عنوان آیتم قابل جمع‌آوری در طول هر مرحله پیدا کنید. حال این‌ آیتم‌ها در بازی اندروید و آیفون Troll Face Quest Video Memes شکل و شمایل جدیدتری به خود گرفته است. بدین ترتیب که مراحل بازی در بخش‌های مختلفی قرار گرفته‌اند و حال برای آزاد سازی سایر بخش‌ها باید آیتم‌های مختلفی را کسب کنید. از این‌رو می‌توانید با انجام مینی گیم‌های مجزایی که برای شما در نظر گرفته شده‌اند، بخش دیگر بازی را در دسترس قرار دهید. همچنین جدای از مراحل در نظر گرفته شده، دنیای بازی موبایل Troll Face Quest Video Memes دارای ۶ مرحله اضافه‌تر است که انجام آن‌ها نیز خالی از لطف نیست.

دانلود اندروید و آیفون Troll Face Quest Video Memes

Troll Face Millionaire Competition Quest

Troll Face Quest Millionaire Competition

در کنار تمامی نسخه های معرفی شده، نسخه دیگری از مجموعه Troll Face Quest ساخته شده که فرقی با نسخه‌های پیشین ندارد و تقریبا همان مراحل و چالش‌ها را برای شما به ارمغان می‌آورد. همچنین بازی موبایل Troll Face Quest Millionaire Competition دارای سه مرحله اضافه‌تر نسبت به مراحل اصلی خود است که می‌توانید آن‌ها را تجربه کنید.

دانلود اندروید Troll Face QUest Millionaire Competition


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده