// جمعه, ۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۹

سیستم موردنیاز نسخه واقعیت مجازی بازی L.A. Noire اعلام شد

در حالی که تنها چند ساعت تا انتشار نسخه واقعیت مجازی بازی L.A. Noire باقی مانده است، سیستم موردنیاز آن اعلام شد.

بازی L.A. Noire، محصول مشترک استودیو Team Bondi (تیم بوندای) و کمپانی Rockstar Games (راک استار گیمز) که به‌واسطه فناوری MotionScan و روایت عالی توانست به یکی از بازی‌های بر‌تر تاریخ تبدیل شود، در سال ۲۰۱۱ روی پی سی و کنسول‌های نسل هفتم عرضه شد و با فاصله ۶ ساله در دسترس کاربران کنسول‌های نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار گرفت. اما این نقطه پایانی برای بازی مذکور نخواهد بود؛ از این جهت که بازی L.A. Noire به صورت واقعیت مجازی نیز تا ساعاتی دیگر منتشر خواهد شد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، سیستم مورد‌نیاز بازی L.A. Noire: The VR Case Files اعلام شده است.

برای تجربه این بازی به سیستم قدرتمندی احتیاج دارید؛ زیرا در بخش حداقل سخت‌افزار لازم برای اجرای این بازی از کارت گرافیک انویدیا GTX 1070 و پردازنده اینتل Core i7 4790K نام برده شده است. همچنین سازندگان پیشنهاد کرده‌اند که علاقه‌مندان به این بازی برای داشتن تجربه‌ای بدون اشکال از کارت گرافیک انویدیا GTX 1080 و پردازنده Core i7-6700K استفاده کنند. حتما از عدم وجود پردازنده‌ها یا کارت گرافیک‌های کمپانی AMD در سیستم مورد‌نیاز متعجب شده‌اید. طبق اطلاعات درج‌شده در صفحه بازی L.A. Noire: The VR Case Files در فروشگاه استیم، اجرای این بازی با استفاده از سخت‌افزار‌های کمپانی ذکر شده دچار مشکل است و تنها دو ترکیب خاص قادر به اجرای آن خواهند بود. در صورتی که پردازنده ای‌ام‌دی Ryzen 7 را در اختیار دارید، باید از کارت گرافیک انویدیا GTX 1070 یا بالاتر استفاده کنید و اگر کارت گرافیک ای‌ام‌دی Vega 56 را در اختیار دارید، لازم است از پردازنده اینتل Core i7-6700 بهره ببرید. در صورت استفاده همزمان از کارت گرافیک و پردازنده کمپانی ای‌ام‌دی قادر به تجربه بازی نخواهید بود. همچنین این بازی از فناوری‌های انویدیا SLI و ای‌ام‌دی CrossFire پشتیبانی نمی‌کند. سیستم مورد‌نیاز بازی L.A. Noire: The VR Case Files به شرح زیر است:

حداقل سیستم مورد نیاز:

  •  سیستم عامل: ویندوز 8.1 و ویندوز 10 (نسخه ۶۴ بیتی)
  • پردازنده: Intel Core i7-4790K با فرکانس ۳.۶۰ گیگاهرتز
  • حافظه رم: هشت گیگابایت
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 1070 با هشت گیگابایت حافظه
  • فضای مورد نیاز هارد دیسک: ۱۸ گیگابایت

سیستم پیشنهادی:

  • سیستم عامل: ویندوز 8.1 و ویندوز 10 (نسخه ۶۴ بیتی)
  • پردازنده: Intel Core i7-6700K با فرکانس ۴ گیگاهرتز
  • حافظه رم: ۱۶ گیگابایت
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 1080 با هشت گیگابایت حافظه
  • فضای مورد نیاز هارد دیسک: ۱۸ گیگابایت

بازی L.A. Noire The VR Case Files دارای هفت پرونده از بازی اصلی است که همگی برای تجربه به صورت واقعیت مجازی باز‌سازی شده‌اند. همچنین برخی از جنبه‌های مختلف بازی از جمله سیستم مبارزات و زاویه دید دچار تغییر و تحول شده‌اند. این بازی هم‌اکنون با قیمت ۲۹.۹۹ دلار برای هدست واقعیت مجازی HTC Vive از طرق فروشگاه Steam قابل خرید است.

از شما دعوت می‌کنیم برای مشاهده‌ی مشخصات فنی انواع هدست واقعیت مجازی و قیمت آن‌ها از بخش محصولات زومیت استفاده کنید. پلی‌استیشن VR، هدست های آکیولس و وایو HTC در کنار دیگر هدست‌های واقعیت مجازی در این بخش در دسترس هستند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده