// جمعه, ۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۸

مجموعه بازی های Star Wars را با تخفیف خریداری کنید

فروشگاه Humble Bundle به مناسبت اکران فیلم Star Wars: The Last Jedi بسیاری از بازی‌های سری جنگ ستارگان را شامل تخفیف کرده است.

جدید‌ترین فیلم مجموعه Star Wars تحت عنوان فیلم Star Wars: The Last Jedi مدتی است که اکران خود را آغاز کرده است. این فیلم اپرای فضایی که نهمین فیلم سری جنگ ستارگان محسوب می‌شود، دنباله‌ای بر فیلم Star Wars: The Force Awakens بوده و دومین فیلم سه‌گانه دنباله این مجموعه است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، فروشگاه Humble Bundle تصمیم گرفته است که همراه با اکران فیلم مذکور قیمت بسیاری از بازی‌های مجموعه جنگ ستارگان را کاهش دهد.

تخفیف‌های Star War: The Last Jedi Sale تنها به بازی‌های یک سبک خاص یا بازی‌های جدید محدود نمی‌شود و از بازی‌های خانوادگی تا بازی‌های خشن و از بازی‌های کلاسیک تا بازی‌های جدید را شامل می‌شود، اما عدم حضور بازی Star Wars: Battlefront II در بین این بازی‌ها موجب ناامیدی بسیاری از بازیکنان و طرفداران سری جنگ ستارگان خواهد شد. با این حال می‌توانید بازی‌های متعددی از جمله The Force Unleashed: Ultimate Sith Edition ،Knights of the Old Republic II ،Dark Forces و Empire at War را با قیمت‌هایی بسیار پایین خریداری کنید. لیست برخی از بازی‌های قرار گرفته در تخفیف‌های Star War: The Last Jedi Sale به شرح زیر است:

اسم بازیقیمت
Star Wars: Knights of the Old Republic۳.۳۹ دلار
Knights of the Old Republic II۳.۳۹ دلار
The Force Unleashed: Ultimate Sith Edition۶.۷۹ دلار
The Force Unleashed II۶.۷۹ دلار
Dark Forces۲ دلار
Dark Forces II۲ دلار
Lego Star Wars: The Complete Saga۶.۷۹ دلار
Empire at War - Gold Pack۶.۷۹ دلار

فروشگاه Humble Bundle علاوه بر بازی‌های ذکر شده، تعدادی از باندل‌های سری Star Wars را نیز شامل تخفیف کرده است. از بین این باندل‌ها می‌توان به X-Wing Bundle (با قیمت ۱۲ دلار)، Jedi Knight Collection (با قیمت ۸.۵۹ دلار) و Star Wars Classics Collection (با قیمت ۲۱.۱۹ دلار) اشاره کرد. اما بدون شک باندل Star Wars Collection که با ۶۰ درصد تخفیف به قیمت ۳۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد، هیجان‌انگیز‌ترین بخش تخفیف‌های Star War: The Last Jedi Sale است. لیست کامل بازی‌های شامل‌شده در صفحه مربوطه در فروشگاه Humble Bundle قابل مشاهده است.

فروشگاه Humble Bundle اعضای Humble Monthly را از یاد نبرده و برای‌ آن‌ها ۱۰ درصد تخفیف بیشتر در نظر گرفته است. تخفیف‌های ذکر شده تا تاریخ ۲۲ دسامبر (۱ دی) ادامه دارد و در صورت خرید، برای اکثر یا تمامی آن‌ها کد استیم دریافت خواهید کرد. این فروشگاه برای افرادی که علاقه‌ای به پرداخت هزینه ندارند و از تجربه بازی‌های رایگان لذت می‌برند، بازی‌های متعددی را در نظر گرفته است. بازی Company of Heroes 2 جزو این دسته از بازی‌ها است که تا ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه فردا قادر به دریافت رایگان آن خواهید بود. برای استفاده از این فرصت می‌توانید به صفحه بازی مذکور در فروشگاه Humble Bundle مراجعه کنید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده