// جمعه, ۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۹

بازی Super Robot Wars X با انتشار تریلری معرفی شد

کمپانی Bandai Namco با انتشار دو تریلر، از جدیدترین نسخه سری Super Robot Taisen با نام بازی Super Robot Wars X رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) پروژه جدید خود یعنی Super Robot Wars X را معرفی کرد که نسخه جدیدی از مجموعه قدیمی و محبوب Super Robot Taisen به شمار می‌رود.

بازی مذکور برای عرضه در تاریخ ۹ فروردین‌ماه ۹۷ (۲۹ مارس ۲۰۱۸) برنامه‌ریزی شده است و قرار است در ریجن ژاپن در دسترس کاربران پلی استیشن 4 و پلی استیشن ویتا قرار بگیرد. بازی مذکور در تاریخ ۶ اردیبهشت‌ماه (۲۶ آوریل) در آسیای جنوبی عرضه می‌شود و نکته جالب این است که شامل زیرنویس انگلیسی نیز می‌شود که در کنار صداگذاری ژاپنی در حال توسعه است.

وقایع بازی در دنیایی خیالی به نام Al-Warth رخ می‌دهد که در آن شاهد حضور کاراکتر‌ها و روبات‌های مختلف از مجموعه‌های علمی تخیلی متنوع هستیم که در ادامه می‌توانید اسامی آنها را در عکس زیر مشاهده کنید.

Super Robot Wars X

همانطور که در عکس فوق مشاهده می‌کنید، شاهد پنج نسخه جدید هستیم که در آنها انیمه کلاسیک Nadia ساخته Gainax و The Secret of Blue Water دیده می‌شود که در کنار دیگر اسامی همچون Gundam Reconguista in G ،Mashin Hero Wataru ،Buddy Complex و Buddy Complex Final Act به چشم می‌خورد.

سازندگان ضمن معرفی پروژه جدید، تریلری نیز از Super Robot Wars X به زبان انگلیسی منتشر کرده‌اند و در ویدیویی دیگر هم شاهد توضیحات شینیا ساتاکه و تاکانوبو ترادا، تهیه‌کننده بازی، هستیم که در مورد پروژه خود توضیحاتی ارائه می‌دهند. در انتهای مطلب می‌توانید ویدیوی‌های جدید را تماشا کنید.

برای آشنایی با این مجموعه در مطلبی دیگر می‌توانید تریلر بازی Super Robot Wars V را در زومجی تماشا کنید.

گفتنی است که سازندگان هنوز از عرضه این بازی در مناطق دیگر و کشورهای غربی اطلاعاتی منتشر نکرده‌اند، در حالی که در مورد پروژه دیگری یعنی بازی One Piece: World Seeker شعبه آمریکا و اروپای کمپانی باندای نامکو بلافاصله آن را برای ریجن‌های دیگر تایید کرد، اما با وجود انیمه‌های زیاد در این بازی و روند دریافت مجوز از سوی سازندگان شاید وضعیت عرضه این پروژه طوری دیگر رقم بخورد.

تریلر معرفی بازی Super Robot Wars X

دانلود از آپارات

ویدیو بازی Super Robot Wars X با محوریت توضیحات سازندگان

دانلود از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده