// جمعه, ۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Stick Fight: Shadow Warrior

بازی موبایل Stick Fight: Shadow Warrior یک بازی مبارزه‌ ای با ماموریت و باس‌های متفاوت است که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

روی پلتفرم موبایل بازی‌های مبارزه‌ای زیادی منتشر شده‌اند که اکثر آن‌ها را می‌توان بازی‌هایی با گرافیک بالا و نسخه‌ای از بازی‌های معروف مبارزه‌ای روی کنسول‌های خانگی دانست. وجود چنین بازی‌هایی روی موبایل لذت بخش است و قطعا هواداران زیادی به تجربه این دسته از بازی‌های مبارزه‌ای می‌پردازند ولی در میان مخاطبان بازی‌های مبارزه‌ای اندروید و آیفون، عده‌ای نیز وجود دارند که به دنبال بازی‌های متفاوت در این سبک هستند. بازی‌هایی که بتوانند به واسطه‌ی آن‌ها دنیای جدیدی را تجربه کنند. بازی موبایل Stick Fight: Shadow Warrior دقیقا همان اثری است که این روزها مخاطبان بازی‌های مبارزه‌ای به دنبال آن هستند. یک اثر متفاوت در سبک مبارزه‌ای که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

بازی موبایل Stick Fight: Shadow Warrior

بازی اندروید و آیفون Stick Fight: Shadow Warrior ترکیبی از بازی‌های ثبت رکورد و بازی‌های مرحله‌ای است. بدین ترتیب که با شروع بازی نحوه بازی کردن به شما یاد داده می‌شود. اینکه شما یک مبارز روی قطار هستید و دشمنان از سمت چپ و راست صفحه نمایش به سمت شما حمله‌ور می‌شوند و در زیر پای دشمنان، یک دایره توخالی قرار دارد که پر شدن این دایره‌ها بدین معنا است که می‌توانید آن‌ها ضربه وارد کنید. نحوه ضربه وارد کردن هم از سادگی بالایی برخوردار است و تنها کافی است انگشت خود را روی صفحه نمایش گوشی موبایل یا تبلت به سمت دشمنان بکشید. حال اگر در زمان نامناسبی (قبل از پر شدن دایره) این کار را انجام دهید، امکان دارد دشمنان به شما حمله کرده و بازنده شوید. حال رفته رفته زمانی که دشمنان بیشتری را پشت سر بگذارید، با دشمنان جدیدتر و قوی‌تری روبه‌رو خواهید شد که از ظاهر آن‌ها می‌توانید به قوی‌ بودن آن‌ها پی ببرید و این دشمنان با تک ضربه از بین نمی‌روند بلکه، باید با ضربات مختلف در جهت‌های متفاوت آن‌ها را از پیش روی بردارید.

وجود ماموریت‌ها، بازی را متفاوت و هدفمند جلوه می‌دهد

تا به اینجای کار با یک بازی شبیه به بازی‌های ثبت رکورد طرف هستیم که اگر اشتباه کنید، بازنده خواهید بود و امتیاز شما تا نقطه پایانی دور قبل محاسبه خواهد شد. حال بازی اندروید و آیفون Stick Fight: Shadow Warrior همانند بازی‌هایی مرحله‌ای نیز عمل می‌کند. برای مثال هر مرحله یک سری ماموریت روی صفحه نمایش شما به نمایش در می‌آید و زمانی که آن‌ها را انجام دهید، یک باس فایت را شروع خواهید کرد و با پیروزی در این مبارزه، یک سلاح جدید دریافت می‌کنید و جدای از آن، یک کمربند بهتر دریافت می‌کنید به عبارتی سطح شما بالاتر می‌رود. نکته‌ی جالب بازی‌ موبایل Stick Fight: Shadow Warrior این است که بازی به شکلی است که پس از چند دقیقه یک سری آیتم به شما جایزه داده می‌شود که با توجه به پیشرفت شما در بازی نوع آن‌ها متفاوت است ولی اکثر شامل آیتم‌هایی نظیر کلاه جدید می‌شوند.

بازی موبایل Stick Fight: Shadow Warrior

جدای از این مورد ماموریت‌هایی که برای شما تدارک دیده شده است، در واقع حکم یک چالش را دارند و به خوبی می‌توانید سرعت عمل و انعطاف پذیری خود را مورد سنجش قرار بدهید. از نظر طراحی، بازی شکل و شمایل ساده‌ای دارد و در ابتدا این حس به مخاطب دست می‌ٔهد که محیط بازی پس از مدت زمانی بازی کردن تکراری خواهد شد. اما نکته‌ی بازی موبایل Stick Fight: Shadow Warrior این است که به هیچ‌وجه روندی تکراری را پیش نخواهد گرفت و رفته رفته شاهد شرایط متفاوتی در آب و هوا هستیم که مدام تغییر می‌کند. درآخر بازی مبارزه‌ای اندروید و آیفون Stick Fight: Shadow Warrior یک اثر متفاوت نسبت به سایر بازی‌های جدی مبارزه‌ای است که می‌تواند تجربه‌ای لذت بخش را در اختیار مخاطب قرار بدهد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Stick Fight: Shadow Warrior


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده