نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۹

سریال The Boss Baby برای شبکه نت فلیکس در دست ساخت است

کمپانی دریم ورکس در حال ساخت یک سریال انیمیشنی براساس انیمیشن بچه رئیس (The Boss Baby) برای شبکه استریم نتفلیکس است.

انیمیشن The Boss Baby، یکی از موفق‌ترین انیمیشن‌های امسال بود که اخیرا در بخش بهترین انیمیشن، نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب 2018 شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت یک سریال انیمیشنی براساس این انیمیشن تایید و اعلام شده است. کمپانی انیمیشن‌سازی دریم ورکس و شبکه نت فلیکس (Netflix) ساخت سریال انیمیشنی The Boss Baby را رسما تایید و اعلام کردند. The Boss Baby: Back in Business، نام این سریال انیمیشنی است و نت‌فلیکس در حال حاضر سفارش ساخت فصل اول این سریال را به کمپانی دریم ورکس داده است. طبق خلاصه داستانی منتشر شده از سریال The Boss Baby: Back in Business:

بچه رئیس با کمک تیم، برادر و شریک جرمش، در حال ادامه تجارت سابق خود و مدیریت کمپانی بیبی کورپ است. با این حال، ایجاد یک تعادل بین زندگی شخصی و کاری به یک ماموریت غیر ممکن برای این بچه امروزی تبدیل شده است.

boss baby

برندون ساویر، سازنده سریال The Penguins of Madagascar (پنگوئن‌های ماداگاسکار)، کار نوشتن فیلمنامه سریال The Boss Baby: Back in Business را بر عهده دارد و به‌عنوان تهیه کننده اجرایی نیز در این پروژه حضور خواهد داشت. این سریال انیمیشنی قرار است در سال ۲۰۱۸ از شبکه نت‌فلیکس منتشر شود. علاوه بر این، نت‌فلیکس ساخت سریال انیمیشنی شی-را (She-Ra) را تایید و اعلام کرد. این انیمیشن براساس یک شخصیت از سریال محبوب و قدیمی He-Man در دست ساخت است که طبق گفته نت‌فلیکس، نسخه امروزی شده این شخصیت برای کودکان و نوجوانان که در دهه ۸۰ معرفی شده بود، است. سریال She-Ra نیز قرار است در سال ۲۰۱۸ از شبکه نت‌فلیکس منتشر شود.

همچنین نت‌فلیکس اعلام کرد که سریال Trolls: The Beat Goes On که براساس انیمیشن Trolls (ترول‌ها) تولید شده است، در تاریخ ۱۹ ژوئن ۲۰۱۸ (۲۹ خرداد ۱۳۹۷) از این شبکه استریم منتشر خواهد شد. سریال Harvey Street Kids، سریال The Epic Tales of Captain Underpants، فصل سوم سریال Trollhunters (شکارچیان ترول) و سریال 3Below، دیگر سریال‌های انیمیشنی است که نت‌فلیکس ساخت آن‌ها را برای انتشار در سال ۲۰۱۸ تایید و اعلام کرده است. فصل دوم سریال Trollhunters قرار است فردا منتشر شود. بچه رئیس ۲ نیز هم اکنون منتشر شده است.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده