نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵

در ویدیو جدید فیلم Star Wars: The Last Jedi با سیاره های جدید فیلم آشنا شوید

لوکاس فیلم اخیرا ویدیویی از فیلم Star Wars: The Last Jedi را منتشر کرده که در آن به معرفی سیاره‌های جدید فیلم و نحوه خلق آنها می‌پردازد.

فردا فیلم فوق‌العاده مورد انتظار جنگ ستارگان: آخرین جدای (Star Wars: The Last Jedi) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت و حال کمپانی لوکاس فیلم (Lucasfilm) ویدیوی جدیدی را از پشت صحنه ساخت و تولید این فیلم منتشر کرده است. در این فیلم قرار است شاهد سیاره‌های جدید متعددی باشیم که هفته گذشته، شهر کنتو بایت (Canto Bight) که یک شهر کازینو است، در تریلر بین المللی جدید این فیلم معرفی شد. حال در ویدیوی جدید پشت صحنه فیلم، رایان جانسون، کارگردان و نویسنده فیلم Star Wars: The Last Jedi و بازیگران فیلم در مورد خلق دنیاهای جدید صحبت کرده‌اند. جانسون در مورد بزرگ بودن مجموعه جنگ ستارگان (Star Wars) گفت:

اولین صحبت‌های شما همیشه در مورد این است که چه چیزی باعث می‌شود که احساسی مانند جنگ ستارگان داشته باشید.

در ادامه جان بویگا، بازیگر نقش فین، گفت:

این باعث شد که من احساس کنم که در یک سیاره دیگر هستم.

شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در این ویدیو، نشان داده می‌شود که تیم تولید فیلم Star Wars: The Last Jedi برای فیلمبرداری صحنه‌های سیاره و شهر کنتو بایت، به کشور کرواسی سفر و از این کشور برای فیلمبرداری این صحنه‌ها استفاده کرده است. در ادامه صحرایی در کشور بولیوی به‌عنوان مکان فیلمبرداری سیاره کریت (Crait) انتخاب شد که در این سیاره قرار است شاهد یک نبرد بزرگ در این فیلم باشیم. با این حال، زمانی که وسایل نقلیه جنگی شروع به حرکت می‌کنند، دود قرمز رنگی پشت آن‌ها دیده می‌شود که این موضوع به‌خاطر خاک این سیاره است.

با وجود پوشش سفید رنگ سیاره، اما در زیر لایه سفید رنگ، رنگ قرمز وجود دارد که نشان می‌دهد هدف جانسون تنها ساخت یک فیلم خوب از دنیای جنگ ستارگان نبوده است و او تصمیم داشته که ایده‌ها و نگاه فوق‌العاده خود را نیز در فیلم استفاده کند که در واقع سبک بصری او نیز است. سیاره Ahch-To برای اولین بار در فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) معرفی شد و در فیلم The Last Jedi به آن باز خواهیم گشت که قرار است در این مکان لوک اسکای واکر با بازی مارک همیل‌، به شخصیت ری با بازی دیزی ریدلی، آموزش دهد. برای فیلمبرداری این صحنه‌ها، از جزیره اسکلینگ مایکل در کشور ایرلند استفاده شده است. همیل گفت:

شما هرگز چنین چیزی ندیده‌ بودید. شما به یک جهان دیگر منتقل می‌شوید و این احساس جادویی را دریافت می‌کنید.

دیزی ریدلی، مارک همیل، بنیسیو دل تورو، کری فیشر، آدام درایور، جان بویگا، اسکار آیزاک، دومهنل گیلسون، گوئندولین کریستی، لوپیتا نیونگو، آنتونی دنیلز و لورا درن واندی سرکیس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Star Wars: The Last Jedi حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده رایان جانسون بوده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده