نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۵

اولین تریلر فیلم The 15:17 to Paris منتشر شد

کمپانی برادران وارنر به‌تازگی اولین تریلر جدیدترین اثر کلینت ایستوود یعنی فیلم قطار 15:17 دقیقه به پاریس (The 15:17 to Paris) را به طور رسمی و عمومی منتشر کرد.

در جدیدترن اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی برادران وارنر و شرکت ویلیج رودشو (Village Roadshow) اولین تریلر آخرین اثر کلینت ایستوود یعنی فیلم The 15:17 to Paris (قطار 15:17 دقیقه به پاریس) را به طور رسمی در فضای اینترنت منتشر کردند. بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، این اثر قرار است در تاریخ ۹ فوریه ۲۰۱۸ (۲۰ بهمن ۱۳۹۶) روی پرده نقره‌ای سینماها به اکران عموم دربیاید. داستان قطار ۱۵:۱۷ دقیقه به پاریس درباره‌ی سه سرباز آمریکایی است که با اقدامات شجاعانه‌ی خود مانع از وقوع یک نقشه‌ی تروریستی در قطاری سریع‌السیر می‌شوند. این فیلم بر اساس رویدادی واقعی ساخته شده است. شما در انتهای همین پست می‌توانید این تریلر زیبا را مشاهده و دانلود کنید.

ماجرای واقعی از این قرار بود که حول و حوش غروب روز ۲۱ آگوست سال ۲۰۱۵، زمانی که جهان در سکوت و آرامش چشمگیری فرو رفته بود، در گزارشی که از طریق رسانه‌ها به صورت زنده پخش می‌شد اعلام شد که قطار تالیس ۹۳۶۴ به مقصد پاریس، مورد هدف حمله‌ی تروریستی وحشتناکی قرار گرفته است؛ ولی در این میان سه سرباز جوان آمریکایی که برای گردش به اروپا رفته بودند و در این قطار حضور داشتند، با اقدامات شجاعانه‌ی خود مانع از اجرای نقشه‌ی تروریست‌ها می‌شوند و این حمله را متوقف می‌کنند. در فیلم قطار ۱۵:۱۷ دقیقه به پاریس، ماجرای زندگی این سه سرباز جوان از ابتدای زندگی تا به همان لحظه که در قطار حضور داشتند برای بیننده نشان داده شده و مرور می‌شود. این سه جوان دوران کودکی بسیار سختی را پشت سر گذاشته بودند و سرانجام داستان به مرور گذر زمان، با سلسله حوادثی که مربوط به این واقعه‌ی تروریستی می‌شود ادامه می‌یابد و تمامی وقایع زندگی آنها به تصویر کشیده می‌شود. همانند همه دوستی‌ها، در مدت زمان دوستی این سه نفر هم مشکلات خیلی زیادی به وجود می‌آید، اما آنها هیچوقت از یکدیگر دست نمی‌کشند و دوستی خود را به پایان نمی‌رسانند. در این فیلم مشکلاتی که در دوستی این سه نفر وجود داشته به تصویر کشیده می‌شود، ولی در انتها همین دوستی باعث می‌شود که این سه سرباز بتوانند جان بیش از ۵۰۰ نفر از مسافران این قطار را نجات دهند.

این سه قهرمان قصه هیجان‌انگیز ما الکس اسکارلاتوس، عضو گارد ملی ایالت ارگان، اسپنسر استون، خلبان نیروی هوایی ارتش ایالات متحده آمریکا و آنتونی سدلر بودند. این سه نفر نقش خود را در فیلم قطار ۱۵:۱۷ دقیقه به پاریس ایفا کرده‌اند. از دیگر بازیگران این فیلم نیز می‌توان به جینا فیشر بازیگر فیلم Hall Pass (گذرگاه) و سریال The Office (اداره)، ری کوراسانی بازیگر مینی سریال جدید و مورد انتظار The Long Road Home (راه طولانی خانه)، پاول مایک ویلیامز در نقش بچگی‌های آنتونی سدلر، مکس ایووتین و باریس قیصر در نقش بچگی‌های الکس اسکارلاتوس، کول ایشن‌برگر و ویلیام جنینگز در نقش بچگی‌های اسپنسر استون و جودی گریر بازیگر فیلم War for the Planet of the Apes (جنگ برای سیاره میمون‌ها) در نقش جویس اشاره کرد.

Paris 15:17

فیلم‌نامه‌ی این فیلم را دوروتی بیلسکال و بر اساس کتابی با عنوان «قطار ۱۵:۱۷ دقیقه به پاریس: داستان واقعی یک تروریست، یک قطار و سه قهرمان آمریکایی» به رشته‌ی تحریر درآورده است. نویسندگان این کتاب هم آنتونی سدلر، الکس اسکارلاتوس، اسپنسر استون و جفری ای. استرن بودند. کلینت ایستوود به همراه تیم مور، کریستینا ریورا و جسیکا مِیِر، تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. مدیر تولید اجرایی فیلم نیز بروس برمن است.  

فیلم‌برداری این فیلم بر عهده‌ی تام استرن بوده است که در ۱۳ ساخته‌ی پیشین کلینت ایستوود نیز با وی همکاری داشته است. طراح لباس این فیلم دبوراه هاپر است که وی نیز در ۱۷ فیلم با ایستوود همکاری داشته است. بلو مورای که تدوین فیلم Sully (سالی) را بر عهده داشت، تدوین این فیلم را نیز انجام داده است. کارگردان هنری این فیلم کوین ایشویکا باتجربه بوده که در فیلم Sully با ایستوود همکاری داشت. وی در آخرین ساخته‌ی کریستوفر نولان یعنی فیلم Dunkirk (دانکرک) نیز به عنوان کارگردان هنری و طراح مراحل تولید حضور داشت.     

گفتنی است کلینت ایستوود در چند سال اخیر و با کارگردانی دو فیلم American Sniper (تک‌تیرانداز آمریکایی) و Sully، علاقه‌ی خود را به ساخت فیلم‌های قهرمانانه‌ و برگرفته از داستان‌های واقعی نشان داده و این مرتبه نیز به سراغ ساخت فیلمی با این مضمون رفته است. 

دانلود از آپارات


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده