نویسنده: آراییس نظریان
// جمعه, ۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۷

بازی One Piece: World Seeker برای ریجن اروپا و آمریکا تایید شد

کمپانی Bandai Namco با انتشار تصاویر و اطلاعاتی از بازی One Piece: World Seeker آن را برای مناطق اروپا و آمریکا نیز تایید کرد.

چندی پیش کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) بازی One Piece: World Seeker را معرفی کرد و قرار شد که در ریجن ژاپن منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار بازی، شعبه آمریکا و اروپا باندای نامکو اعلام کرد که بازی مذکور برای ریجن آمریکا و اروپا نیز تایید شده است و در سال ۲۰۱۸ منتشر می‌شود. بازی مذکور برای انتشار در سال آینده میلادی برنامه‌ریزی شده است و سازندگان هنوز تاریخ دقیقی از آن مشخص نکرده‌اند. گفتنی است که بازی مذکور در ژاپن تنها برای پلی‌ استیشن 4 منتشر می‌شود در حالی که بازی مذکور در ریجن‌های دیگر برای ایکس‌باکس وان و  پی سی نیز منتشر می‌شود.

One Piece: World Seeker در سبک جهان‌باز، اکشن و ماجراجویی در حال توسعه است و قصد دارد کاربران را در دنیایی بزرگ رها کند تا کاربران به جستجو در شهر‌ها، جنگل‌ها و غیره بپردازند. همچنین سازندگان تصاویر با کیفیتی از این بازی منتشر کردند که کاراکتر آن را در محیط بازی نشان می‌دهد. یکی از عکس‌ها صحنه مبارزات را نشان می‌دهد در حالی که دیگری آن را در حال مخفی‌کاری به تصویر می‌کشد.

سازندگان با انتشار تصاویر جدید از پروژه خود «یک ماجراجویی با دنیایی به بزرگی هفت‌ اقیانوس‌» یاد کرد. رندی لی، مدیر عامل کمپانی باندای نامکو آمریکا، در این باره گفت:

سال ۲۰۱۷ مصادف می‌شود با جشن ۲۰ سالگی One Piece، مجموعه محبوب انیمه و مانگا که در طی عمر خود توانسته است طرفداران بی‌شماری را به خود جذا کند. ما مفتخر هستیم که اعلام کنیم قرار است دنیایی جدید را در دل One Piece جای دهیم و نسخه جدیدی را برای این مجموعه افسانه‌ای به ارمغان آوریم. با داشتن دنیا و داستانی غنی، کاراکتر این بازی یعنی Luffy قرار است ماجراهای خود را در دنیایی که به بزرگی هفت اقیانو‌س‌ها است،‌ شروع کند.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این بازی را مشاهده کنید. گفتنی است که تایید شدن عرضه بازی در مناطق دیگر به این سرعت امری خوش‌آیند از سوی کمپانی باندای نامکو به شمار می‌رود.

One Piece: World Seeker


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده