// چهار شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۶

آپدیت بازی Assassin's Creed Origins با حجم ۳ گیگابایت منتشر شد

کمپانی یوبیسافت آپدیت ماه دسامبر بازی Assassin's Creed Origins را برای پلتفرم‌های پی‌سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر کرد. 

مدتی پیش کمپانی Ubisoft از عرضه بروزرسانی جدیدی برای بازی Assassin's Creed Origins که شامل اضافه شدن حالت Horde و درجه سختی Nightmare می‌شود خبر داد و تاریخ عرضه این آپدیت را ماه دسامبر اعلام کرد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی این بروزرسانی با حجم ۳ گیگابایت برای کاربران پلتفرم‌های پی‌سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر شده است که در ادامه به جزییات آن می‌پردازیم.

طبق اعلام کمپانی یوبیسافت، این آپدیت برخی از مشکلات گرافیکی بازی را نیز که شامل موارد زیر می‌شود رفع می‌کند:

  • رفع مشکل بارگذاری بافت‌هایی که در فواصل دور قرار دارند (از جمله درختانی که به صورت دوبعدی طراحی شده‌اند)
  • افزایش تعداد بافت‌های باکیفیت و رزولوشن‌ بافت‌های بازی (انتخاب رزولوشن بافت‌ها برای کاربران پی‌سی)
  • بهبود زمان بارگذاری درختان نخل برای افزایش میزان دید آنها از فاصله دور
  • بهبود گرافیکی در برخی از مناطق بازی از جمله Siwa و Alexandria
  • افزایش میزان استفاده از حافظه کنسول ایکس باکس وان ایکس برای بهبود کیفیت بافت‌ها 

بنابراین علاوه بر رفع برخی از مشکلات گرافیکی، حالت Horde، درجه سختی Nightmare و تنظیماتی برای مقابله با دشمنانی که در سطح پایین‌تری از سطح شما قرار دارند نیز با دریافت این آپدیت به این بازی اضافه خواهند شد.

در مورد ویژگی‌های جدید گیم‌پلی بازی Assassin's Creed Origins بد نیست بدانید که حالت Horde در محیط Cyrene انجام می‌شود و شما باید در Waveهای (موج حملات) متعددی دشمنان را از بین ببرید. سطح پیشنهادی برای این مرحله ۳۲ به بالا است و ممکن است با دشمنانی با سطح ۴۰ یا بیشتر مواجه شوید. با اضافه شدن درجه سختی Nightmare نیز دشمنان بازی مقاومت بیشتری نسبت به ضربات و آسیب‌های شما از خود نشان خواهند داد و قدرت ضربات آنها نیز افزایش پیدا می‌کند. قابلیت دیگری که به گیم‌پلی بازی اضافه شده است شامل تنظیماتی در جهت پیدا کردن مناطقی از بازی است که تاکنون بازیکنان آنها را کشف نکرده‌اند.

پس اگر از کاربران بازی Assassin's Creed Origins روی پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان یا پلی استیشن 4 هستید از امروز می‌توانید بروزرسانی منتشر شده را دریافت کنید.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده