// پنجشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸

آپدیت ماه دسامبر بازی Final Fantasy XV منتشر شد

با انتشار جدیدترین بروزرسانی بازی Final Fantasy XV، قابلیت تعویض شخصیت‌ها به این بازی اضافه شد.

طبق تازه‌ترین اخبار بازی، آپدیت جدیدی برای بازی Final Fantasy XV روی پلی‌ استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شده است. کمپانی اسکوئر انیکس با انتشار این آپدیت پشتیبانی از بسته‌ی الحاقی بعدی آن یعنی اپیزود Ignis را به همراه قابلیت جدید تعویض بین کاراکترها به بازی Final Fantasy XV اضافه کرده است.

با انتشار بروزرسانی ۱.۱۹ بازی Final Fantasy XV، بازیکنان می‌توانند هنگام مبارزه، کنترل شخصیت‌ خود را از ناکتیس به دیگر همراهانش تغییر بدهند. قبل از انتشار این آپدیت، بازیکنان فقط می‌توانستند که تمام بازی را با شخصیت ناکتیس به پایان برسانند. با این حال باید با پیشرفت در بازی قابلیت تغییر کنترل شخصیت‌‌ را به‌دست بیاورید و از همان ابتدا در دسترس نیست.

در کنار اضافه شدن قابلیت تغییر شخصیت‌ها، آپدیت جدید بازی Final Fantasy XV چند موسیقی مختلف از بسته‌ی الحاقی چندنفره‌ی Comrades و همچنین اپیزود Ignis را نیز به بازی اضافه می‌کند. از دیگر تغییرات این آپدیت می‌توان به آماده‌سازی بازی برای دریافت بسته‌ی الحاقی اپیزود ایگنیس و رفع چندین باگ مختلف اشاره کرد. این بسته‌ی الحاقی امروز برای دانلود در اختیار خریدارانش قرار می‌گیرد.

با اینکه اپیزود ایگنیس آخرین بسته‌ی الحاقی معرفی شده برای بازی Final Fantasy XV است ولی پایانی برای محتوای اضافی این بازی محسوب نمی‌شود. طی لایو استریمی به مناسبت سی‌امین سالگرد سری بازی Final Fantasy، هاجیمه تاباتا،‌ کارگردان نسخه XV، انتشار سه بسته‌ی الحاقی دیگر در سال ۲۰۱۸ را تایید کرد. اولین بسته‌ی الحاقی سال میلادی آینده پیرامون شخصیت Ardyn خواهد بود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده