نویسنده: کیان کاظمی
// چهار شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۸

بازی Assassin's Creed IV: Black Flag را رایگان در کامپیوتر تجربه کنید

یوبیسافت امکان دانلود بازی Assassin's Creed IV: Black Flag برای کامپیوتر را به صورت رایگان فراهم کرده است.

در صورتی که تاکنون موفق به تجربه بازی Assassin's Creed IV: Black Flag نشده‌اید، به جرئت می‌توان گفت فرصت تجربه یکی از بهترین و حتی به اعتقاد بسیاری از بازیکنان بهترین نسخه سری Assassin's Creed را از دست داده‌اید. با وجود این، در جدیدترین اخبار بازی خبر خوبی را برای شما داریم، چرا که یوبی سافت امکان دانلود بازی Assassin's Creed IV: Black Flag برای کامپیوتر را به صورت رایگان فراهم کرده است.

یوبی‌سافت قصد دارد به مناسبت تولد ۱۰ سالگی سری Assassin's Creed یک پروموشن برگزار کند و به همین مناسبت از امروز تا تاریخ ۱۸ دسامبر (۲۷ آذر) می‌توانید با مراجعه به سرویس Uplay یوبی‌سافت یک نسخه رایگان از بازی Black Flag را برای کامپیوتر دریافت کنید. نکته مثبت کار اینجا است که این نسخه هیچگونه محدودیتی ندارد و هنگامی که بازی را دریافت کنید می‌توانید آن را برای همیشه داشته باشید.

با وجود اینکه نسخه امسال مجموعه یعنی بازی Assassin's Creed Origins از همه نظر یک بازی خوب است، اما بازی Black Flag به اعتقاد بسیاری از طرفداران بهترین نسخه مجموعه محسوب می‌شود. این بازی با افزودن سیستم دریانوردی و مبارزات دریایی پیچیده به بازی، تنوع بی‌نظیری در مجموعه ایجاد کرد؛ به این صورت که با کشتی دزدان دریایی که در اختیار داشتید می‌توانستید به غارت کشتی‌های شخصی و مبارزه با نیروهای دریایی کشورهای مختلف بپردازید. مجموعا تجربه بازی شدیدا پیشنهاد می‌شود؛ مخصوصا الان که رایگان است.

یوبی‌سافت همچنین یک بسته الحاقی داستانی به نام Freedom Cry هم برای بازی Black Flag عرضه کرده بود. این بسته الحاقی هم از داستان و گیم‌پلی جذابی برخوردار بوده و با محوریت یکی از شخصیت‌های فرعی بازی اصلی یعنی آدول است. در صورتی که اشتراک پلاس پلی استیشن داشتید، چند ماه پیش امکان دریافت رایگان آن وجود داشت؛ اما در غیر این صورت می‌توانید با پرداخت ۱۵ دلار آن را از طریق استیم یا Uplay برای نسخه رایگان Black Flag در کامپیوتر خریداری کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده