نویسنده: کیان کاظمی
// پنجشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸

هلند به عنوان تمدن جدید بازی Civilization 6 معرفی شد

استودیو فیرکسیس به تازگی هلند را به عنوان تمدن جدید بازی Civilization 6 معرفی کرده که قرار است به عنوان بخشی از بسته الحاقی Rise and Fall به این بازی استراتژی افزوده شود.

استودیو Firaxis Games امروز در جدیدترین اخبار بازی اعلام کرد که هلند جدیدترین تمدن بازی Civilization 6 خواهد بود و توسط ملکه ویلهلمینا رهبری می‌شود. ویلهلمینا به علت رهبری کشورش در جوانی و در جریان دو جنگ جهانی شناخته می‌شود.

نیروی منحصر به فرد هلند De Zeven Provincien نام دارد؛ یک کشتی جنگی با بُرد بیشتر، میزان آسیب رسانی بهتر که هنگامی که به مناطق قابل دفاع شهرها حمله کند، چندین امتیاز ویژه دیگر هم خواهد داشت. ویژگی منحصر به فرد هلند برای بهبود تایل‌هایش Polder نام دارد که می‌تواند تایل‌های دریایی را که با خط ساحلی مجاورت دارند به مکانی به افزایش تولیدات، مواد خوراکی و مناطق مسکونی تبدیل کند.

مهارت منحصر به فرد تمدن هلند هم Grote Rivieren نام دارد که امتیازات ویژه‌ای را در محدوده دانشگاه‌ها، تئاترها و مناطق صنعتی که کنار رودخانه‌ها ساخته شده باشند، به دنبال خواهد داشت. مهارت منحصر به فرد رهبری ویلهلمینا هم Radio Oranje نام دارد. این مهارت یک امتیاز هویت برای تمامی مسیرهای تجاری منتهی به شهرهایتان فراهم می‌کند، در حالیکه مسیرهای تجاری منتهی به شهرهای خارجی یک امتیاز فرهنگ دریافت می‌کنند.

برای دانلود تریلر به آپارات مراجعه کنید

بازی Civilization 6 هم‌اکنون برای کامپیوتر در دسترس است. فیراکسیس قصد دارد با عرضه بسته الحاقی Rise and Fall تغییرات و بهبودهای جدیدی در این بازی استراتژی پیاده‌سازی کند که از آن‌ها می‌توان به سیستم جدید وفاداری، بازگشت عصر طلایی و البته عصر تاریکی اشاره کرد. این بسته الحاقی در تاریخ هشتم فبریه ۲۰۱۸ (۱۹ بهمن) عرضه خواهد شد.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده