نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۹

شایعه: بازی بعدی بتلفیلد احتمالا Battlefield: Bad Company 3 خواهد بود

یکی از کاربران یوتیوب اطلاعات زیادی را درباره نسخه بعدی مجموعه بازی‌های Battlefield فاش کرد.

طرفداران مجموعه بازی‌های Battlefield بدون شک از انتشار ادامه‌ای برای یکی از محبوب‌ترین قسمت‌های این مجموعه یعنی Bad Company 2 خوشحال خواهند شد. بازی Battlefield: Bad Company 2 یکی از بهترین بازی‌های این مجموعه بود که به لطف پیشرفت‌های بصری و صوتی به محبوبیت زیادی دست یافت؛ پیشرفت‌هایی که این روزها هنوز هم استودیو دایس از آنها در بازی‌های خود استفاده می‌کند. بازی Battlefield: Bad Company 2 برای کاربران پی سی اولین بازی این مجموعه بعد از مدت زیادی بود و ارزش و اهمیت ویژه‌ای داشت. استودیو دایس با عرضه این بازی یک طوفان حسابی به پا کرد و حال طبق تازه‌ترین اخبار بازی، به نظر می‌رسد که این استودیو در نظر دارد تا این کار را با Bad Company 3 تکرار کند.

شایعه انتشار بازی Battlefield: Bad Company 3 برای اولین بار توسط یکی از کاربران یوتیوب با نام AlmightyDaq منتشر شد. این شخص در کانال خود در یوتیوب تنها سه ویدیو دارد و نکته‌ای که این شایعه را برای ما جذاب می‌کند این است که او یک ماه پیش از رونمایی بازی Battlefield 1 جزئیات زیادی را از آن به اشتراک گذاشته بود.

این شخص در ماه مارس سال ۲۰۱۶ میلادی یک ویدیو تهیه کرد که تقریبا تک‌تک جزئیات بازی Battlefield 1 را در اختیار می‌گذاشت. نام بازی Battlefield 1، اتفاق افتادن وقایع داستانی بازی در جنگ جهانی اول، سلاح‌های بازی و حتی نام مرحله توسعه‌ی برخی از نقشه‌های بازی از مواردی بود که او به‌درستی آنها را پیش‌بینی کرده بود.

حال این کاربر یوتیوب ادعا می‌کند که اطلاعاتی از بازی بعدی مجموعه بازی‌های بتلفیلد در اختیار دارد که به وسیله استودیو EA Dice توسعه می‌یابد و مطمئنا این اثر همان بازی Battlefield: Bad Company 3 خواهد بود. بر اساس اعلام منبع این شخص، این بازی در خلال و پس از جنگ ویتنام جریان دارد و تا زمان جنگ سرد ادامه پیدا می‌کند. قرار است که این بازی کمپینی داستانی داشته باشد که در همین برهه از تاریخ جنگ اتفاق می‌افتد.

Battlefield

او در ادامه توضیح داد که این بازی اتفاقات تاریخی را به طور دقیق روایت نخواهد کرد. جریان داشتن بازی در این برهه از تاریخ می‌تواند به این معنا باشد که در این نسخه شاهد شخصیت‌های دوست‌داشتنی دو نسخه‌ی اول این مجموعه نخواهیم بود؛ هرچند این موضوع مشخص نیست.

همچنین بخش چندنفره بازی در مقایسه با بازی Battlefield 1 روی نقشه‌های کوچک‌تر تمرکز خواهد کرد و کلیه‌ی بخش‌های جذاب بازی نظیر Conquest ،Rush ،Operations و حتی حالت‌های کوچک‌تر مثل Team Deathmatch و Domination در این نسخه از بازی وجود خواهند داشت.

انتخاب زمان داستانی بازی طبیعتا فهرست سلاح‌های موجود را تحت تاثیر قرار می‌دهد و این نسخه به مانند بازی Battlefield 4 دارای بخش شخصی‌سازی سلاح‌ها خواهد بود. همچنین وسایل نقلیه موجود در بازی شامل تانک‌ها، نفربرها و هلیکوپترها است. با توجه به اعلام این کاربر یوتیوب، حداقل یک حالت جدید به بازی اضافه می‌شود که شبیه به حالت Squad Obliteration بازی Battlefield 4 است و از ۱۰ بازیکن به صورت پنج در برابر پنج (5v5) پشتیبانی می‌کند. نقشه‌های بازی از نظر اندازه مانند نقشه‌های Harvest Day و Oasis از بازی Bad Company 2 و نقشه Grand Bazaar از بازی Battlefield 3 خواهند بود.

چهار کلاس اصلی Assault ،Engineer ،Support و Recon به این نسخه از بازی بازخواهند گشت. همچنین این کاربر یوتیوب می‌گوید که احتمالا سیستم بتل‌پَک از بازی Bad Company 2 به این بازی راه می‌یابد، ولی برنامه‌ای برای اضافه کردن پرداخت‌های درون برنامه‌ای به بازی وجود ندارد.

این شخص در ویدیوی انتشار یافته درباره اهداف استودیو دایس صحبت‌هایی را ارائه کرد و اظهار داشت که بازی Battlefield: Bad Company 3 در نمایشگاه E3 2018 معرفی خواهد شد. هنوز مشخص نیست که این بازی در چه مرحله‌ای از ساخت قرار دارد، اما بسیار منطقی است که در نمایشگاه E3 2018 شاهد یک معرفی مختصر از آن باشیم که دقیقا همانند چیزی است که برای بازی Battlefield 1 اتفاق افتاد.

برای دانلود از وب‌سایت آپارات اقدام کنید | تماشا در یوتیوب

باید این مورد را در نظر داشت که این اطلاعات فعلا در حد شایعه هستند و تا تایید شدن بازی و انتشار اطلاعات بیشتر از آن باید منتظر ماند. نظر شما در این باره چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده