// چهار شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۲

ثبت رکورد جدیدی در تعداد بینندگان مراسم The Game Awards

طبق اعلام برگزار‌کنندگان مراسم جوایز بازی‌های ویدیویی 2017، در رابطه با بینندگان این مراسم رکورد جدیدی به ثبت رسیده است.

چهارمین دوره از مراسم The Game Awards پنج‌شنبه هفته گذشته در مایکروسافت تئاتر واقع در شهر لس آنجلس، ایالت کالیفرنیا برگزار شد. در این مراسم که با معرفی و انتشار اخبار جدید از بازی‌های مختلف همراه بود، بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild به عنوان بر‌ترین بازی سال معرفی شد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، مراسم مذکور که از آن به عنوان مراسم اسکار دنیای بازی‌های ویدیویی یاد می‌شود، توانسته بیش ۱۱.۵ میلیون بیننده را جذب و رکورد جدیدی را در این بخش به ثبت برساند.

مراسم جوایز بازی‌های ویدیویی تنها به صورت دیجیتالی پخش شده و از سرویس‌هایی نظیر توییچ، یوتیوب و میکسر قابل استریم است. ما در زومجی نیز در کنار انتشار اخبار این مراسم در سریع‌ترین زمان ممکن، آن را با کیفیت‌های مختلف آپلود و در دسترس شما قرار داده‌ایم که می‌توانید با مراجعه به مطلب مربوطه اقدام به دریافت کنید.

جف کیلی، ژورنالیست و نویسنده مطرح رسانه‌های فعال در حوزه بازی‌های ویدیویی و همچنین مجری برنامه‌های GameTrailers TV و G4tv.com، به مانند سال‌های گذشته علاوه بر فعالیت به عنوان مجری مراسم The Game Awards 2017، مسئول برگزاری آن نیز بوده است. تجربه وی در بر‌پایی چنین مراسم‌هایی تنها به جوایز بازی‌های ویدیویی ختم نمی‌شود و پیش از این مراسم‌های Spike Video Game Awards و VGX را نیز برگزار کرده است. نهایتا پس از متوقف شدن این دو مراسم، جف کیلی در سال ۲۰۱۴ و با سرمایه‌گذاری یک میلیون دلار از دارایی شخصی‌اش، اولین دوره از مراسم جوایز بازی‌های ویدیویی را برگزار کرد.

مراسم The Game Awards همواره در حال پیشرفت بوده و با هر دوره تعداد بینندگان آن افزایش یافته است. اولین دوره این مراسم در سال ۲۰۱۴ به میزان ۱.۹ میلیون نفر بیینده داشته است که این رقم در سال بعد ۲۳ درصد افزایش را تجربه و به عدد ۲.۳ میلیون رسید. همچنین سال گذشته بینندگان این مراسم مذکور ۳.۸ میلیون نفر اعلام شد. در سال جاری با رشد ۲۰۲ درصدی بینندگان، تعداد ۱۱.۵ میلیون نفر تماشاگر مراسم The Game Awards 2017 بوده‌اند.

این مراسم در شبکه‌های اجتماعی نیز مورد توجه قرار گرفته و طبق اعلام برگزار‌کنندگان توییت‌های منتشر در رابطه با آن نسبت به سال گذشته دو برابر شده‌اند. یکی از ویژگی‌های جدید مراسم جوایز بازی‌های ویدیویی 2017، پیش‌بینی بر‌ندگان بخش‌های اصلی در Twitch است که ۷۰ درصد بینندگان از آن استفاده کرده‌اند. همچنین کاربران شبکه استیم که مراسم در آن نیز پخش می‌شد، به صورت میانگین ۷۰ دقیقه از این مراسم سه ساعته را مشاهده کرده‌اند.

علاوه بر اهدای جوایز مختلف به بازی‌های ویدیویی مطرح و برتر سال جاری، تریلر جدیدی از بازی مورد‌انتظار Death Stranding نیز پخش شد که می‌توانید تحلیل و موشکافی آن را مطالعه کنید. همچنین در مراسم مذکور بازی‌های مختلفی معرفی شدند که از بین آن‌ها می‌توان به Bayonetta 3 ،Soul Calibur VI و In the Valley of Gods اشاره کرد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده