// پنجشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۸

رویداد Krampus Christmas بازی Killing Floor 2 به زودی آغاز می‌شود

TripWire Interactive رویداد جدید بازی Killing Floor 2 را با نام Krampus Christmas که محتویات متنوعی را در خود جای داده است، معرفی کرد.

در آستانه فرا رسیدن ایام سال نو میلادی، استودیو تریپ وایر اینتراکتیو (TripWire Interactive) محتوایی با حال‌و‌هوای کریسمس برای بازی Killing Floor 2 در نظر گرفته است. رویداد زمستانی این بازی قرار است به‌زودی با آیتم‌های مختلف میزبان طرفداران این بازی باشد.

رویداد جدید که با نام Krampus Christmas Seasonal Update معرفی شده، در مرحله اول یک نقشه Holdout جدید با نام Krampus Lair را ضمیمه خود کرده است که شامل محیطی یخ‌بندان و غار‌هایی با پیچ‌و‌خم‌های زیاد می‌شود. همچنین باس جدیدی که بر اساس هیولای افسانه‌ای Krampus طراحی شده است، انتظار شما را می‌کشد. در آن سو Zedهای جدیدی با ظاهر الف‌‌ها نیز در این رویداد حضور خواهند داشت.

از موارد دیگری که این رویداد به بازی اضافه می‌کند می‌توان به آیتم‌های جدید اشاره کرد که در آنها سلاح‌های Freeze Thrower و UMP SMG دیده می‌شود. در کنار سلاح‌های جدید، آیتم‌های تزئینی نیز برای سلاح‌ها، کاراکتر‌ها و لباس‌های بازیکنان در نظر گرفته شده است.

به مناسبت معرفی رویداد Krampus Christmas Seasonal Update، سازندگان تریلر جدیدی از بازی Killing Floor 2 منتشر کرده‌اند که محتوای یاد شده را نشان می‌دهد.

اگر بازی Killing Floor 2 را در اختیار ندارید، سازندگان خاطرنشان کردند که بازی Killing Floor 2 تا تاریخ ۲۷ آذرماه (۱۸ دسامبر) به طور رایگان روی پی سی قابل تجربه است. بازه زمانی رایگانی نیز برای نسخه کنسولی این بازی در نظر گرفته شده است که در حال حاضر تاریخ دقیق آن مشخص نشده است.

بازی Killing Floor 2 در تاریخ ۲۸ آبان‌ماه ۹۵ (۱۸ نوامبر ۲۰۱۶) منتشر شد و هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، ویندوز، مک و لینوکس در دسترس است. در ادامه می‌توانید تریلر رویداد جدید این بازی را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

 دانلود از آپارات

برای اطلاع از خبر‌ها و تریلر‌های پیشین می‌توانید به صفحه اختصاصی بازی Killing Floor 2 در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده