نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۲

بازی Ni no Kuni II: Revenant Kingdom تاخیر خورد

کمپانی باندای نامکو اعلام کرد که بازی  Ni no Kuni II: Revenant Kingdom که قرار بود در تاریخ ۲۹ دی‌ماه منتشر شود تا ۳ فروردین‌ماه سال آینده تاخیر خورد.

طرفداران سبک نقش‌آفرینی ژاپنی باید زمان بیشتری را برای تجربه بازی Ni no Kuni II: Revenant Kingdom صبر کنند زیرا طبق تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی باندای نامکو اعلام کرده است که این بازی باری دیگر با تاخیر روبرو شده است و به جای بیست و نهم دی‌ماه امسال (۱۹ ژانویه ۲۰۱۸) در تاریخ سوم فروردین‌ماه سال آینده (۲۳ مارس ۲۰۱۸) در دسترس خواهد بود.

آکیهیرو هینو، مدیرعامل استودیو لول-فایو دلیل تاخیر دوباره بازی را کار تیم سازنده روی حالت‌های جدیدی عنوان کرد که باید پیش از انتشار بازی تکمیل شوند. علاوه بر این، وی توضیح داد که جزئیات بیشتر در مورد حالت‌ها و زمان انتشار آنها به زودی به اشتراک گذاشته می‌شود. آکیهیرو در نامه‌ی خود در این‌باره می‌گوید:

همانطور که می‌دانید، استودیو لول-فایو متعهد به ارائه بالاترین سطح طراحی و کیفیت در هر یک از بازی‌های ما است. فرآیند ساخت جدیدترین پروژه ما یعنی بازی Ni no Kuni II: Revenant Kingdom به خوبی در جریان است و ما نمی‌توانیم بیش از این برای به اشتراک گذاشتن این ماجراجویی جدید با شما طرفداران صبر کنیم. ما همواره تلاش می‌کنیم که ضمن ارائه نوآوری‌های جدید، تجربه کاملا تازه‌ای را در اختیار بازیکنان قرار دهیم که در این راستا حالت‌های جدید به بازی Ni no Kuni II: Revenant Kingdom راه می‌یابند که شامل دو حالت Skirmish و Kingdom می‌شود.

وی افزود:

با این حال با ارائه نوآوری و ایده‌های جدید، نیاز داریم تا از این موضوع اطمینان حاصل کنیم که همه چیز در مسیر ارائه یک تجربه سرگرم‌کننده و یکپارچه حرکت می‌کند. این بدان معنا است که ما به زمان بیشتری نیاز داریم تا مطمئن شویم که بازی Ni no Kuni II: Revenant Kingdom  با بالاترین استانداردهای کیفیت ما مطابقت داشته باشد. بنابراین من امروز مایلم که از شما بخواهم تا تاریخ انتشار جهانی بازی در تاریخ سوم فروردین‌ماه سال آینده صبور باشید. ما با نزدیک شدن به زمان انتشار بازی اطلاعات بیشتری از آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت و از طرف همه‌ی اعضای استودیو لول-فایو از شما برای صبر و حمایت‌هایتان سپاسگذارم.

همچنین تاریخ انتشار و صحبت صداپیشه‌های ژاپنی این بازی در تریلر جدید انتشار یافته قابل مشاهده است و در انتهای مطلب می‌توان آن را تماشا کرد. بازی Ni no Kuni II: Revenant Kingdom برای دو پلتفرم پلی‌استیشن 4 و پی‌سی (انتشار از طریق استیم) در حال توسعه است.

شما می‌توانید تریلر جدید بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

برای دانلود از وب‌سایت آپارات اقدام کنیدتماشا در یوتیوب


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده