نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۸

بسته گسترش‌ دهنده Aberration بازی Ark: Survival Evolved منتشر شد

استودیو وایلدکارد بسته گسترش‌دهنده Aberration بازی Ark: Survival Evolved را در دسترس کاربران پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی قرار داد.

استودیو وایلدکارد در شهریورماه امسال بسته گسترش‌دهنده Aberration بازی Ark: Survival Evolved را معرفی کرد و اظهار داشت که این بسته شامل نقشه، خط داستانی تازه، موجودات جدید و بیش از ۵۰ آیتم قابل ساخت است و در مهرماه سال جاری منتشر خواهد شد. اندکی بعد این استودیو از تاخیر در انتشار این بسته گسترش‌دهنده خبر داد و تاریخ دیگری را برای انتشار آن اعلام کرد. حال و مطابق جدیدترین اخبار بازی، استودیو وایلدکارد اعلام کرد که این بسته گسترش‌دهنده را برای پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و کامپیوتر منتشر ساخته است.

از ویژگی‌های این بسته می‌توان به نقشه تاریک و در عین حال رنگارنگ آن اشاره کرد که در واقع محیط نامناسبی را برای حیات فراهم کرده است و سراسر آن را موجودات بیگانه فرا گرفته است. این محیط از تمام نقشه‌های بازی فاصله دارد و کلیه‌ی موجودات رادیواکتیوی ساکن در آن به دیگر موجودات زنده رحم نمی‌کنند و آنها را به محض مشاهده نابود می‌سازند. تمام نقاط این نقشه به غارها و زیرزمین‌های تاریک خلاصه می‌شوند که اتمسفر خشن و تاریکی را در خود جای داده‌اند. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید تریلر این بسته الحاقی را در ادامه مشاهده کنید.

برای دانلود از وب‌سایت آپارات اقدام کنید | تماشا در یوتیوب

موجودات زیاد و جدیدی در این محتوا جای گرفته که شما می‌توانید آنها را رام کنید و از میان آنها می‌توان به راک دریک و ریپِر کوئین اشاره کرد. بیش از ۵۰ آیتم قابل ساخت در این بسته گسترش‌دهنده وجود دارد که شامل آیتم‌های انفجاری و غیره می‌شود.

کاربرانی که پیش‌تر نسخه Explorer’s Edition بازی Ark: Survival Evolved یا سیزن پس آن را خریداری کرده‌اند، می‌توانند بدون پرداخت هیچ‌ هزینه‌ای بسته گسترش‌دهنده جدید را دانلود و از آن لذت ببرند. اما کاربرانی که نسخه ویژه یا سیزن پس این بازی را در اختیار ندارند، می‌توانند با پرداخت ۲۰ دلار محتوای Aberration را خریداری کنند. همچنین دارندگان نسخه Explorer’s Edition از مزایای دیگری در این بازی بهره‌ می‌برند که شامل آیتم‌های ظاهری با حال‌و‌هوای بسته الحاقی Aberration می‌شود. این آیتم‌ها شامل کلاه‌خود و شمشیر است.

بسته Aberration دومین بسته گسترش‌دهنده بازی پس از محتوای صحرا مانند Scorched Earth است که سال گذشته منتشر شد. بازی ARK: Survival Evolved در حال حاضر در پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس است. شما می‌توانید تصاویر بسته گسترش‌دهنده Aberration را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

Ark: Survival Evolved Aberration Expansion


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده