نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

فیلم Boba Fett همچنان در دست ساخت است

طبق اطلاعات منتشر شده، فیلم مستقل شخصیت بوبا فت (Boba Fett) احتمالا به‌زودی وارد مراحل پیش از تولید خواهد شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی والت دیزنی و لوکاس فیلم آماده ساخت فیلم دیگری از مجموعه و دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) می‌شوند. طبق اطلاعاتی که وب‌سایت OmegaUnderground منتشر کرده، این دو کمپانی در حال برنامه‌ریزی برای فیلمبرداری و تولید فیلم دیگری از این مجموعه در استودیو فیلمسازی پاین وود بریتانیا هستند که طبق نشانه‌های موجود، این فیلم، احتمالا فیلم Boba Fett خواهد بود. سیمون کینبرگ، کارگردان فیلم X-Men: Dark Phoenix (افراد ایکس: دارک فینیکس) و لارنس کاسدان، نویسنده افسانه‌ای دنیای جنگ ستارگان، به‌عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور دارند.

در حال حاضر Tin Can، نام تولیدی این پروژه است که کاملا به این شخصیت جایزه بگیر اشاره دارد. پیش از این کینبرگ قرار بود به‌عنوان تهیه کننده در پروژه قبلی فیلم Boba Fett حضور داشته باشد که ظاهرا قرار است بار دیگر نیز به این پروژه بازگردد. در سال ۲۰۱۲ و زمانی که والت دیزنی کمپانی لوکاس فیلم را خریداری کرد، برنامه این کمپانی برای ساخت فیلمی مستقل براساس شخصیت بوبا فت فاش شد. جاش ترانک، کارگردان فیلم Chronicle (تاریخچه) قرار بود کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته باشد و کینبرگ نیز به‌عنوان تهیه کننده به‌همراه کاتلین کندی، رئیس لوکاس‌فیلم در این پروژه حضور داشت. با این حال، پس از شکست فیلم Fantastic Four (چهار شگفت‌انگیز) در سال ۲۰۱۵، کمپانی لوکاس‌فیلم ساخت فیلم Boba Fett را متوقف و با ترانک قطع همکاری کرد.

Boba Fett

کینبرگ قرار بود که وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Boba Fett را نیز بر عهده داشته باشد، اما در حال حاضر مشخص نیست که او بار دیگر به‌عنوان نویسنده در این پروژه حضور خواهد داشت یا لوکاس‌فیلم تصمیم دارد که نویسنده دیگری را برای این فیلم استخدام کند. فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان) اولین فیلم فرعی دنیای جنگ ستارگان بود که سال گذشته منتشر شد و تابستان سال آینده میلادی فیلم Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان) که دومین فیلم فرعی دنیای جنگ ستارگان است و براساس جوانی شخصیت هان سولو ساخته شده، منتشر خواهد شد. اخیرا نیز خبر و شایعه‌ای منتشر شده مبنی بر اینکه فیلمبرداری و تولید فیلم مستقل شخصیت اوبی وان کنوبی از سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد.

با این حال، هنوز ساخت فیلم مستقل شخصیت اوبی وان کنوبی یا بوبا فت رسما تایید و اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که به‌زودی خبرهای جدیدی از این دو پروژه منتشر شود. همچنین ممکن است که کینبرگ کارگردانی فیلم Boba Fett را بر عهده بگیرد و ظاهرا لوکاس‌فیلم در انتظار مشاهده عملکرد فیلم X-Men: Dark Phoenix در نزد منتقدان و گیشه در سال آینده میلادی است. همچنین هنوز تاریخی برای اکران دو فیلم اوبی وان کنوبی یا بوبا فت نیز اعلام نشده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده