نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸

بازی SteamWorld Heist برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود

استودیو Image & Form گیمز اعلام کرد که بازی SteamWorld Heist به کنسول نینتندو سوییچ راه می‌یابد.

زمان زیادی از انتشار بازی SteamWorld Dig 2 در اوایل امسال به وسیله‌ی استودیو ایمیج اند فورم گیمز نمی‌گذرد و حال طبق تازه‌ترین اخبار بازی، این استودیو اعلام کرده است که سال ۲۰۱۷ را با انتشار بازی SteamWorld Heist برای کنسول نینتندو سوییچ به پایان خواهد رساند. طبق اعلام استودیو ایمیج اند فورم گیمز، نسخه نینتندو سوییچ شامل همه بسته‌های الحاقی بازی بوده و با نام SteamWorld Heist: Ultimate Edition شناخته می‌شود و در تاریخ هفتم دی‌ماه (۲۸ دسامبر) در دسترس خواهد بود.

بازی SteamWorld Heist یک اثر استراتژی نوبتی است که در ابتدا توسط استودیو ایمیج اند فورم گیمز در سال ۲۰۱۵ برای 3DS منتشر شد. این بازی از زمان انتشار تاکنون برای طیف وسیعی از پلتفرم‌ها منتشر شده است و تجربه‌ی لذت‌بخش و منحصربه‌فردی را برای بازیکنان به ارمغان آورده است.

بازی SteamWorld Heist: Ultimate Edition با قیمت ۱۹.۹۹ دلار منتشر خواهد شد و کلیه‌ی بسته‌های الحاقی بازی در دیگر پلتفرم‌ها را شامل می‌شود. این نسخه شامل یک شخصیت اضافی، پوشش جدید و کلاه‌های تازه است و از کنترل‌های لمسی و قابلیت‌های منحصربه‌فرد نینتندو سوییچ بهره می‌برد.

در حال حاضر بازی SteamWorld Heist در 3DS، کامپیوتر، PS4، پلی‌استیشن ویتا، iOS، مک، Wii U و لینوکس در دسترس است و در هفتم دی‌ماه به نینتندو سوییچ راه می‌یابد. شما می‌توایند تریلر مربوط به نسخه نینتندو سوییچ بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

برای دانلود از وب‌سایت آپارات اقدام کنید | تماشا در یوتیوب


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده