نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

فیلمبرداری فیلم Flashpoint به زودی آغاز می‌شود

ازرا میلر، بازیگر نقش اصلی فیلم ابرقهرمانی Flashpoint (فلش پوینت) کمپانی دی‌سی، خبر از آغاز فیلمبرداری این فیلم در آينده‌ای نزدیک داد.

ازرا میلر در سخنانی کوتاه خبر از آغاز مراحل فیلمبرداری فیلم Flashpoint (فلش پوینت) در آینده‌ای نزدیک داد. ازرا میلر قرار است نقش شخصیت فلش را در پروژه ابرقهرمانی جدید کمپانی دی‌سی بر عهده داشته باشد. پس از معرفی تقریباً موفقیت‌آمیز شخصیت فلش در فیلم نه‌چندان موفق Justice League (لیگ عدالت)، در نهایت پس از خبرهای ضد و نقیضی که پیرامون ساخت یا عدم ساخت فیلم جداگانه این شخصیت منتشر می‌شد، به نظر در نهایت دو کمپانی دی‌سی و برادران وارنر تصمیم به ساخت فیلم Flashpoint گرفته‌اند. همانند آثار دیگر، فیلم Flashpoint هم به نوبه خود در طی چند سال اخیر، در مراحل تولید به مشکلات و موانع خیلی زیادی برخورده است. این فیلم در ابتدا در سال ۲۰۱۵ معرفی شده بود و قرار بود کارگردانی آن به سث گراهام اسمیت سپرده شود و در همان زمان نیز کار فیلمبرداری این پروژه آغاز شود، اما در ماه مِی سال ۲۰۱۶ بود که گراهام اسمیت پروژه تولید فیلم فلش پوینت را به دلیل اختلاف نظر با سازندگان ترک کرد. اندکی بعد ریک فامیوییوا به کارگردانی این اثر منتصب شد، ولی بعد از مدت خیلی کوتاهی ریک فامیوییوا نیز به همان دلایلی که اسمیت مطرح کرده بود، این پروژه را ترک کرد. بعد از این مسائل، کمپانی برادران وارنر جوبی هارولد را استخدام کرد که فیلمنامه فیلم فلش پوینت را به طور کل دوباره‌نویسی کند.

هنوز به طور دقیق نمی‌دانیم کمپانی برادران وارنر چه ایده‌ای برای فیلم Flashpoint در نظر گرفته است، اما طرفداران این شخصیت که کتاب‌های کمیک آن را خوانده‌اند احتمالاً آشنا با ایدهٔ مطرح‌شده هستند. در داستان این کتاب، بری آلن یا همان فلش در دنیایی قرار می‌گیرد که نسبت به دنیای واقعی داستان خود کاملاً متفاوت است. بری آلن سفری در زمان انجام می‌دهد و این مرتبه به گذشته باز می‌گردد تا بتواند مادرش را از به قتل رسیدن نجات دهد و با انجام همین کار که تصور می‌کرد تنها زندگی وی را دستخوش تغییر خواهد کرد، خط زمانی دنیای دی‌سی به همراه تمامی قهرمانان و شخصیت‌های شرور آن را تغییر می‌دهد و باعث رخ دادن اتفاقاتی غیرمنتظره می‌شود. جنگ بین دو شخصیت واندر وومن و آکوامن و نسخه بسیار خشنی از بتمن که توماس وین، پدر بروس وین، شنل آن را بر تن خواهد کرد، از عواقب تصمیم فلش خواهند بود. در واقع اگر شایعات خروج بن افلک درست باشند و این اتفاق رخ دهد، بهترین زمان برای این کار فیلم Flashpoint خواهد بود. جالب است بدانید که جفری دین مورگان، بازیگر نقش توماس وین در فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت)، علاقه‌مند است نقش شوالیه تاریکی را ایفا کند.

Flash

دنیل الیسن، از سینمادوستان و یکی از شیفتگان فیلم‌های کمیکی و شخصیت‌های ابرقهرمان که معمولاً رابطه خوبی با بازیگران این دسته آثار دارد، در توییتی اعلام کرد که با ازرا میلر صحبت کرده است و وی گفته است به‌زودی کار ساخت فیلم Flashpoint آغاز می‌شود. این توییت را با هم می‌خوانیم:

از ازرا میلر پرسیدم چه زمانی Flashpoint را تماشا خواهیم کرد که او گفت: خیلی زود مراحل ساخت فیلم شروع می‌شود و بی‌صبرانه منتظر آغاز کار هستم.

همچنین چندی پیش بود که خبر حضور واندر وومن در فیلم Flashpoint منتشر شد. شخصیت واندر وومن در نسخه داستانی کتاب‌های کامیک هم بوده و حضور تأثیرگذاری هم داشته است. احتمالاً شخصیت‌های معروف دیگری نیز در این فیلم حضور خواهند داشت. به نظر می‌رسد این پروژه حداقل در این لحظه آنچنان هم درگیر مشکلات نیست و اگر اتفاق خاصی نیافتد، طبق گفته ازرا میلر، مراحل پیش‌تولید و فیلمبرداری آن به‌زودی آغاز می‌شود. احتمالاً فیلمبرداری سه فیلم بعدی کمپانی برادران وارنر بدین ترتیب خواهد بود: در ابتدا فیلم Flashpoint، بعد از آن و احتمالاً اوایل سال آینده فیلم Shazam (شَزَم) که کارگردانی آن بر عهده دیوید اف. سندبرگ خواهد بود و در تابستان سال آینده قسمت دوم فیلم موفق Wonder Woman (واندر وومن) به کارگردانی پتی جنکینز.

احتمالاً فیلمبرداری سه فیلم بعدی کمپانی برادران وارنر بدین ترتیب خواهد بود: در ابتدا فیلم Flashpoint، بعد از آن و احتمالاً اوایل سال آینده فیلم Shazam که کارگردانی آن بر عهده دیوید اف. سندبرگ خواهد بود و در تابستان سال آینده قسمت دوم فیلم موفق Wonder Woman به کارگردانی پتی جنکینز

نویسندگان فیلم‌نامه فیلم Flashpoint کریس میلر و فیل لرد هستند و تهیه‌کنندگی این فیلم را نیز جف جونز، جان برگ و ریچارد ساکل بر عهده خواهند داشت. گفتنی است ازرا میلر نقش‌های کوتاهی را در دو فیلم Batman vs. Superman: Dawn of Justice و فیلم Suicide Squad (جوخه‌ی انتحار) بر عهده داشت.

آخرین نقش‌آفرینی ازرا میلر بر روی پرده سینما، مربوط به فیلم Justice League زک اسنایدر و جاس ویدون می‌شود. این فیلم به هیچ عنوان نتوانست انتظارات طرفداران و منتقدان را برآورده سازد و دی‌سی باز هم نتوانست از ظرفیت‌های موجود خود به‌خوبی بهره ببرد. فیلم Justice League با بودجه ساخت ۳۰۰ میلیون دلاری خود، تا این لحظه ۶۱۴ میلیون دلار در گیشه فروش داشته است. شش شخصیت معروف دنیای سینمایی دی‌سی در فیلم Justice League حضور دارند و بازیگران معروفی نیز ایفاگر نقش این شش ابرقهرمان هستند. در این فیلم هنری کویل در نقش سوپرمن، بن افلک در نقش بتمن، گل گدوت در نقش واندر وومن، جیسون موموآ در نقش آکوامن، ازرا میلر در نقش فلش و ری فیشر در نقش سایبرگ حضور دارند. از دیگر بازیگران فیلم هم می‌توان امبر هرد (میرا)، جاناتان کیمبل سیمونز (کمیسر گوردون) و کیران هایندز (استپن‌ولف) را نام برد.

 


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده