نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۷

بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery برای اندروید و آیفون معرفی شد

کمپانی برادران وارنر یک نسخه جدید از سری بازی‌های هری پاتر خود معرفی کرد که Harry Potter: Hogwarts Mystery نام دارد و برای موبایل منتشر می‌شود.

زمانی که سری فیلم‌های هری پاتر اکران می‌شدند، معمولا با فاصله کوتاهی شاهد انتشار یک بازی ویدیویی نیز بر اساس آن فیلم بودیم. با این حال پس از اتمام فیلم‌های این مجموعه، دیگر بازی خاصی بر اساس این سری ساخته نشد. اما ماه گذشته بود که کمپانی برادران وارنر از برنامه‌های خود برای ساخت بازی‌هایی ویدیویی بر اساس این مجموعه محبوب پرده برداشت و در اولین گام، یک بازی موبایل از این سری با نام Harry Potter: Wizards Unite معرفی کرد که حس و حالی شبیه به Pokemon GO دارد. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، یک بازی دیگر هم از این سری با نام Harry Potter: Hogwarts Mystery معرفی شده است که این بازی هم مخصوص موبایل خواهد بود.

به طور دقیق‌تر، بازی اندروید و آیفون Harry Potter: Hogwarts Mystery یک بازی نقش آفرینی است که وقایع آن در مدرسه جادوگری هاگوارتس جریان دارند. توسعه این بازی بر عهده استودیو Jam City است و به گفته آن‌ها، در Harry Potter: Hogwarts Mystery کاربران قادر خواهند بود شخصیت خودشان را بسازند و سپس ماجراجویی خود را در این مدرسه جادوگری آغاز کنند و سال‌های تحصیلی را پشت سر بگذارند. در این بین کاربران قادر خواهند بود در کلاس‌های مختلفی مثل دفاع در برابر جادوی سیاه، معجون‌سازی و موارد دیگر شرکت کنند.

کمپانی برادران وارنر اطلاعات بیش‌تری از این بازی ارائه نکرده و فقط گفته که Harry Potter: Hogwarts Mystery در سال ۲۰۱۸ و برای اندروید و آیفون منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد معرفی شدن این بازی هری پاتر چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده