// سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱

بازی Horizon Chase Turbo برای پی سی و پلی استیشن 4 منتشر می‌شود [PSX 2017]

استودیو Aquiris با انتشار تریلری در جریان رویداد PSX 2017 اعلام کرد که بازی Horizon Chase Turbo برای کامپیوتر و PS4 منتشر می‌شود.

در حالی که سازندگان در حال توسعه بازی‌های شبیه‌ساز اتومبیل رانی نظیر Forza Motorsport 7 و Gran Turismo Sport هستند، در آن سو استودیو آکویریس (Aquiris) قصد دارد با بازی Horizon Chase Turbo کاربران را به دوران آثار مسابقه‌ای آرکید ببرد.

سازندگان این بازی در میان جدیدترین اخبار بازی از پروژه خود در جریان رویداد Playstation Experience 2017 رونمایی کردند. بازی Horizon Chase Turbo با داشتن گرافیک کارتونی و جلوه‌های رنگارنگ قرار است همانند آثاری همچون Pole Position ظاهر شود. از آنجا که با یک بازی آرکید طرف هستیم، سازندگان ویژگی‌هایی همچون حالت کمپین را در بازی تعبیه کرده‌اند و کاربران می‌توانند بازی را با دوستانشان روی یک صفحه نمایشگر (اسپلیت اسکرین) تجربه کنند. در آن سو، حالت آنلاین Ghost Mode نیز برای رقابت زمانی در بازی دیده می‌‌شود که در کنار ۱۱۰ مسیر مسابقه‌ای مختلف از سراسر دنیا به چشم می‌خورد.

گفتنی است که بازی Horizon Chase Turbo اولین باری است که قرار است روی کنسول‌های خانگی پورت شود. همانند Gear.Club Unlimited، بازی Horizon Chase اولین بار از طریق اپ‌استور و گوگل‌پلی برای آیفون و اندروید منتشر شده بود. ضمنا بازی مذکور در جوایز بهترین‌ بازی‌های موبایل نیز توانست مقام ‌Best of 2015 را از آن خود کند که در کنار جایزه Editor’s Choice به چشم می‌خورد.

بازی Horizon Chase Turbo قرار است در بهار ۹۷ برای پلی‌ استیشن 4 و از طریق پلتفرم استیم برای پی سی منتشر شود. به نقل از سازندگان، اطلاعات بیشتر پیرامون جزئیات حالت‌های مختلف و مناطق آن در اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی منتشر می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر کوتاه بازی Horizon Chase Turbo را تماشا کنید و خود را با محتوای آن آشنا کنید.

دانلود از آپارات

نظرات خود را در مورد توسعه بازی‌های آرکید روی کنسول‌های نسل هشتم با زومجی در میان بگذراید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده