// سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱

نیم نگاه زومجی: Destiny 2 با رزولوشن 4K و نرخ 60 FPS

در این قسمت از نیم نگاه زومجی با یک پی‌سی حرفه‌ای مجهز به انویدیا GTX 1080Ti به تجربه بازی Destiny 2 با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه پرداخته‌ایم.

در جدیدترین قسمت از نیم‌نگاه زومجی یک بار دیگر با یک پی‌سی قدرتمند مجهز به کارت گرافیک Geforce GTX 1080Ti کمپانی انویدیا (Nvidia) و پردازنده Intel Core i7 7800x به سراغ یکی دیگر از بهترین‌های سال ۲۰۱۷ یعنی بازی Destiny 2 رفته‌ایم تا نگاهی به گرافیک و گیم‌پلی این بازی با رزولوشن 4K بیندازیم. بازی Destiny 2 نخستین بار برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان توسط اکتیویژن منتشر شد. این بازی که استودیوی پشت آن بانجی، از جمله‌ی استودیوهای مطرح در صنعت بازی‌های ویدیویی است، بعدها در برای کامپیوتر نیز منتشر شد که با ارائه‌ی یک تجربه 4K واقعی با نرخ فریم بالا، به لطف کارت گرافیک انویدیا GTX 1080TI تجربه لذت‌بخشی ارائه می‌دهد.

نیم نگاه Destiny 2 مانند نیم نگاه‌ PlayerUnknown’s Battlegrounds باری دیگر به صورت 4K روی کانال یوتیوب زومجی آپلود شده است که اگر یک مانیتور یا تلویزیون 4K دارید، حتما پیشنهاد می‌کنیم که این نیم‌نگاه را از طریق یوتیوب و با رزولوشن 4K تماشا کنید.

در ادامه شما را به تماشای نیم نگاه زومجی از بازی Destiny 2 با دو رزولوشن فو‌ل‌اچ‌دی و 4K دعوت می‌کنیم:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده